2012. május 3., csütörtök

Orgona és csipke


A tavasz egyik legillatosabb, legszebb virága máris fantasztikus virág- és illatözönnel árasztott el Bennünket! Amerre jártunk, keltünk, mindenhol orgonabokrok, fák ontották virágaikon keresztül csodás illatukat!

Ugye Ti is szeretitek az orgonát? 
 Egy csokor az asztalra és az egész lakás finom, kellemes illatban úszik...és a lelkünk is! Tettem az étkezőasztalra, Áronkám vitt az iskolába és Én is vittem az irodába egy csokorral...egész más orgona illatban úszva dolgozni! Próbáljátok ki! :)

Kombináljátok csipkével és máris fogadhatjátok a bókokat a szomszédasszonytól, a barátoktól, látogatóktól: mert, hogy nem csak az illatuk fog tetszeni, az garantált! 

Szép, orgonaillatú napot kívánok!



10 megjegyzés:

Marietta írta...

csodálatos! :)

Timi írta...

Egyik szebb, mint a másik!!!! Köszi! :o)))

kovtama írta...

Szeretem az orgonát, a koszorú csodaszép.

MrsYarnart írta...

a színe, az illata, odavagyok érte :)

Rustic Vintage Country írta...

Such beautiful flowers and photos.x

Horváth Emerencia írta...

Köszönjük!

Rusticandi írta...

Nekem is egyik kedvencem az orgona (persze a levendula mellett). Gyönyörűek ezek a képek! Köszi! Andi

erdoseva55 írta...

Csodaszépek a képek, remek ötletek!
Nálunk már sajnos elnyílt az orgona egy szál se lesz anyák napjára:(

Fróni írta...

Köszi a kedves hozzászólásokat lányok! :)

Thank you for your comment dear Rustic Vintage Country! :)

Tulipánt írta...

Gyönyörűek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...