2013. november 12., kedd

Karácsonyfa csúcsdísz DIY






Igen...Én már teljes karácsonyi lázban égek. Mert ez a legizgalmasabb része a karácsonynak, nem? Valljuk be őszintén! Készülődni, titokban szervezkedni, inspirálódni, eldugni a már elkészített vagy éppen megszerzett kincseket...ahhh...csoda klassz! :)  Na jó...azért a kisfiam arcát látni, amikor szenteste kibontja az ajándékot, nem űberelheti semmi! :)

Mostanában a legtöbbet Évinél inspirálódok. Olyan ötletei vannak, hogy kész vagyok... :) Amit tudok a magam képére és főleg a magam kis kézügyességére formálva meg is próbálok elkészíteni. Hiszen Évi nagylelkűen szinte minden kis titkát, mintáját és ötletét megossza az olvasóival, amit hálásan köszönök ezúton is!

Szóval Nála láttam a csipke alapra készült karácsonyfa díszt....körülkémleltem a kincsek között és találtam olyan kézzel horgolt terítőt, ami vhogy eddig nem találta meg a helyét az otthonunkban.
 Az elv ugyanaz volt: rávarrtam egy bézs színű filcre, amire előtte egy szépségesen csillogó (amúgy a papírboltban, a csomagoló papírok között talált) vékonyka kis muszlint fektettem, majd kivarrtam gyöngyökkel. A hátára filcből kis bújtatót varrtam és kész is. Na jó...ennyire nem ment gyorsan, mert a gyöngyök egyenkénti felvarrása némi időt igényelt, de nagyon élveztem készíteni!

Hasonló elven már készen is vannak a fejemben a kisebb méretű karácsonyfa díszek. :) Amint elkészülnek, azokat is mutatom.

Nektek is jó készülődést, izgalmas napokat kívánok...mert vmire azért ez az esős, randa, novemberi nyálkás idő is jó! ;)







5 megjegyzés:

Monika írta...

Csodás lett!Milyen remek ötlet!!!

Katalin írta...

milyen ügyes vagy:)

Nagymamis írta...

Nálam még nincs karácsonyi láz....de nagyon szép és ötletes amit készítettél...gratulálok!

erdoseva55 írta...

Nagyon tetszik! Szép! Lehet, hogy én is megpróbálom :) Én is szeretem Évi blogját, nagyszerű ötletei vannak!

Kriszta írta...

Ügyes vagy, szép lett!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...