2014. szeptember 5., péntek

A régi nóta...




Igen. 
Megint függöny. 
Mégpedig ötvözve a másik nagy szerelemmel, a patchwork-vel.
Sajnálom. 
Nem tudok leszakadni a témáról, már csak azért sem, mert a nyáron felújítottuk a hálószobát és egy csodaszép csipkecsoda került az ablakba (alkalom adtán készül majd poszt, de még nincs kész a szoba teljesen). 
Ennek kapcsán ismét előkerültek a régi fotógyűjtemények a gépen ill. kutakodtam egy csöppet a neten is. Végül nem patchwork került az ablakra, de még cserefüggönynek akár el is készülhet a télen.

Mindenesetre olyannyira beléjük szerettem, hogy egy mappába kimentettem magamnak jópár fotót, amelyeket most megosztok Veletek is. 
Van köztük finomabb, lágyabb, nőiesebb és van vidámabb, tarkább verzió is. Egészen vad dolgokat is láttam, de az már tényleg nem az Én világom. 
Szerintem csuda ötletesek, főleg, amik régi zsebkendőkből lettek összevarrva. Nekem belopták magukat a szívembe...

Újrahasznosításra fel Hölgyeim! :)






























Bevallom ő az egyik nagy kedvenc...a WC-be egy ilyen függöny? :)
 










 Zuhanyfüggönynek sem rossz, igaz? 







Paravánnak?

 


Éééés a kakukktojás...csak mert aaaannyira szép...







4 megjegyzés:

Monika írta...

Odavagyok értük.:)

erdoseva55 írta...

Én is! :)

Modeszta írta...

Azta! Mondom én, hogy jó, hogy itt vagy! :)

VRJúlia írta...

Nagyon szépek- elfogadnék egyet-kettőt:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...