2012. december 27., csütörtök

Békességben


Csendességben, békességben telt a karácsony.
Csak erre vágytam.
Részben sikerült is. Aminek nagyon örülök és hálás vagyok érte a Jó Istennek!
Sajnos betegség is jött a családba, amivel most nem terhellek Titeket, ezért nem volt teljes mértékben zavartalan az ünnep, de majd megoldódik ez is...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok jó kívánságot és elnézést, hogy nem válaszoltam rájuk, de direkt kizártuk magunkat a világból.
És ez bizony nagyon jó volt! Csak mi hármasban...kisfiam és férjem. Nagyon nagyon nagyon jó volt!
Igazi béke - még Áronkám is olyan szépen és okosan, jól viselkedett. Egészen le voltam nyűgözve. :)

Volt egy édes beszólása 24-én estefelé...Férjem kérdezte Tőle, hogy elmegy-e vele vhová és Én mondtam, hogy oké, de mi lesz ha közben jön a Jézuska???
Megfogta a vállam, komolyan a szemembe nézett és azt mondta:
" Nyugi Anya! Egy a fontos: csak ne ess pánikba!!! Nem bánt a Jézuska!!!"

És mosolygott mindene...a szeme, a nózija...mi meg persze férjemmel dőltünk a nevetéstől. Olyan édes volt. 

Bízom benne, hogy mindannyiótoknak szeretetben, békességben, csendesen teltek az ünnepek!

Szép napot!




2 megjegyzés:

Katalin írta...

de jóóó,
és tényleg
ne ess pánikba, nem bánt:)))))))))))))

MrsYarnart írta...

további szép napokat és kellemes együttlétet kívánok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...