2012. augusztus 3., péntek

"Jelmezben"


Na jó. Nem farsang van, és nem is szó szerint értettem.
Inkább úgy, hogy vannak olyan eszközök (éppen most inkább konyhai eszközök) amelyek új ruhában, más közegben, más szerepben is tökéletesen mutatnak és hasznos, sőt csinos kis darabjai lehetnek az otthonunknak.

Erre hoztam ma pár tippet.

Elég kevés időm van mostanában....sokat dolgozunk, keveset vagyok otthon és gépközelben is. De már csak 1 hét és jön a várva-várt nyári szabadság. Viszont azt sem a gép előtt kívánom eltölteni. Nem megyünk nyaralni, az otthon melegében (jajj...lehet, hogy szó szerint lehet majd érteni, mert most is majd megsülök) fogjuk tölteni. Bár nagyon szeretnék pár napot, amikor hármasban lehetünk, de sajnos a jelenlegi állás szerint erre csekély az esély. :( Meglátjuk....

Szép napot kívánok mindenkinek!









3 megjegyzés:

Tündéri Lonka írta...

nagyon jó ötletek!

Zsuzsa írta...

Amikor megnézem a képeidet, sokszor (na jó mindig :-) kiabálok magamban: ilyet én is szeretnék, ilyen nekem is kell :-) Olyan jó hangulata van mindnek :-) Szép hétvégét!

Timi írta...

De jó hallani rólad! :o)))
Nagyon jó pihenést kívánok én is!!! Reméljük hűvösebb is lesz....:o)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...