2012. január 21., szombat

Csiga biga gyere ki...



Tegnap este akár ezt is énekelhettem volna ezerrel, mert egész este csigákat varrtam. A fiúk nézték a kézilabdameccset, Én pedig úgy belemerültem a varrásba, hogy nem is hallottam ahogy üvöltenek! :))

Nem születési sorrendben vannak fent a képek. Először a második képen látható kék csiga készült el, aztán a rózsaszín, végül ma délelőtt fejeztem be Áronkám farmer csigáját (az mégiscsak nagyfiúsabb, de neki is kellett egy bújós csiga)
:)

Szerintem aranyosak lettek és az alábbi kék csigabiga ma gazdára is talált! Anyuka örült neki! :)
Varrtam még egy kis "mindenes" zsákocskát is: a külső része farmerból van. Épp belefér egy kis posikenőcs és egy kis zacsi törlőkendő. Amolyan uti csomagocska...

Most belelkesedtünk és lehet, hogy nekiugrok a macinak is.! :)








6 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Nagyon cukkerek! Nekem olyan nehezen sikerült a házat rávarázsolni a testre a házat...látom te nagyon profi vagy ebben :-)

Timi írta...

Nagyon szuper csigákat gyártottál!!!
A farmer csiga különösen tetszik :o)!
A kis táska pedig a kék csiguszhoz egyenesen fantasztikus!!!
Nagyon ügyi vagy :o)!

kovtama írta...

Ezek nagyon is édesek:) Ügyes vagy:)

erdoseva55 írta...

De édesek! Nekem is van szabásmintám, s jó hogy megmutattad a farmerosat, nagyon jó ötletnek tartom!
Klassz a kis zsákocska is!:)
További szép vasárnapot!

Nagymamis írta...

Azta! Nagyon helyesek.......egyik szebb mint a másik! A farmer csiga a kedvencem........és a zsákocska.
Szép vasárnap estét!

MrsYarnart írta...

helyes kis társaság! tetszik, a farmercsiga nyakán a rusztikus masni. na és a kis zsákocska!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...