2012. november 10., szombat

Ádventi kalendárium inspirációk


Tavaly saját kezűleg készítettem, titokban, éjjel Áronkámnak az ádventi naptárat WC papír gurigából.  :)

Ricájkling of korz! :)

Csoki, cukorka került bele (tudom, hogy tök egészségtelen!...de egyszer van ádvent egy évben nem?) 

Az idén ha lesz idő rá, akkor ismét sk. készül majd, de most mivel éppen a horgolótű ragadt a tenyerembe, ezért ez irányba orientálódok. Bízom benne, hogy Nektek is inspirálóak lesznek a következő képek és találtok közte megvalósíthatót...vagy csak simán gyönyörködjetek.

Szép napot!













4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Ó, ezt a zoknisat megcsinálom!!! veszek 12 pár cuki zoknit a keresztlányomnak :-D

Monika írta...

Nagyon jó ötletek!!!! Én kesztyűket raktam félre,meg zoknikat,hogy dekorálok stb. A kacatos boltomban találtam a sok lim-lom között egy fél pár kesztyűt,mondván,majd jó lesz dekorációnak. Erre odaadták a másik felét,hogy ők nem találták meg a párját.:) Kimostam és ma az volt rajtam,tök jó kötött kesztyű.:))))

Katalin írta...

nekem a kis szürkezoknikok tetszenek nagyon

Katalin írta...

annyira szeretem a blogodat: nem zsúfolt, hogy lelassítsa a netem, de pont annyi és pont olyan dolgok vannak, amiket szívesen nézegetek

köszi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...