2012. november 16., péntek

Hamarosan itt van...


...Ádvent!

Ma amolyan szedett-vedett lesz a bejegyzés, mert innen is, onnan is találtam fotókat, amik mind kapcsolódnak ádventhez, a karácsonyi készülődéshez.

Apró tippek, ötletek ajándéknak, dekorációnak. Sokuk már régóta a gépen pihen és arra vár, hogy megosszam Veletek, de vannak olyanok is, amik egészen friss "szerzemények".

Bár igyekszem és lelkes vagyok, bizony keveset tudok (idő, pénz, vagy éppen elég ügyesség hiányában) a sok összegyűjtött ötlet közül megvalósítani. De ha egyet is sikerül, akkor már egészen elégedett vagyok! :)

A képek "összevisszasága" is mutatja, hogy rengeteg minden kering a fejemben: mit kellene sütni, milyen lesz az asztali dekoráció, milyen új/szép karácsonyfa díszeket lehetne készíteni, mit is lehetne adni Anyukámnak ajándékba...egy a lényeg: amit lehet saját kezűleg varrni, horgolni, kötni, festeni, összerakni, díszíteni.

Hát ilyesmik (is) foglalkoztatnak mostanában és számtalan ötlettel a fejemben igyekszem nyitott szemmel járni.
Ti is készülődtök már? Legalább fejben?

Kellemes hétvégét, jó pihenést mindenkinek!


























5 megjegyzés:

Marietta írta...

Nagyon szép és hangulatos, nagyon tetszik! :)

Erika írta...

Jó volt nézelődni nálad, köszönöm!
Eszembe nem jutott volna rózsával díszíteni adventi koszorút, de nagyon tetszik.

Monika írta...

Hogy ez nem szedett-vedett bejegyzés most sem,az tuti!!!!!!Csodás képek és ötletek,el is raktároztam.:)
A gömböt anyaggal körbevenni,mint egy kis puttonyt,ezt már máshol is nézegettem,olyat szeretnék.Meg linzer szívet,meg....:)
Én ilyenkor már fejben nagyon,de egyébkén tis készülődök,mégsem készülök el sosem igazából.TÚL sokat tervezek,ebből kéne leadnom.

Rózsa írta...

Szerintem mind jó ötletek, én megtaláltam amit el tudok készíteni és tetszik is, a receptes füzetet. Köszönet érte.

Csillagos írta...

Milyen szép ötleteket hoztál! Én még nem készülök az Adventre, az ősz utolsó napjait élvezem ki és naponta rácsodálkozom, hogy még mindig nyíló virágok vannak a kertben... Olyan szép és megható...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...