2012. február 23., csütörtök

PIF

Jelentkeztem életem első PIF játékára Erikánál !



Most Rajtam a sor: játékra invitállak Titeket!

A szabályok szerint ajándékot készítek az első három jelentkezőnek egy éven belül.

Cserébe nekik is meg kell hirdetni a játékot a blogjukon és vállalni, hogy 1 éven belül ők is megajándékozzák az első 3 jelentkezőjüket.

 Kérlek, írj egy bejegyzést, ha ajándékot szeretnél tőlem! 

Természetesen az ajándék szabadon választott és saját kezűleg készített.

Szóval Én izgatottan várom az ajándékot Erikától  és még izgatottabban várom, hogy ki lesz az első 3 aki bejegyzést hagy Nálam !!!

Közben pedig jár az agyam, hogy vajon mit készítsek: lévén túl ügyes nem vagyok semmiben sem...de talán nem ez lesz a lényeg, igaz? :))


Hajrá!!!! 

Jelentem meg is vagyunk!!! 
Szuper! 
Nagyon örülök Lekinek , Hennynek és Gránátalmának !

Nem kis kihívás lesz... :)))

8 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Lehetek az egyik?

Fróni írta...

:D Hát persze!!!! Szuper gyors vagy! :) Nagyon örülök!

Taszinger Henriett írta...

Szia, itt vagyok, itt vagyok..... :)

Fróni írta...

Szia Henny! Üdv! Szuper!!!! :))

Ági írta...

Én is, én is itt vagyok!

Fróni írta...

Akkor meg is vagyunk! :)) Sziaszia!!! :))

Taszinger Henriett írta...

Yipppie! Nyertemmmmmm!!!! :)

Ági írta...

Jaj de jó!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...