2012. február 14., kedd

Valentin napra


Ki kell ábrándítsalak Titeket: nem lesz a mai bejegyzésben szívekkel, giccsparádéval teli fotók tömkelege! Elképesztő, hogy mik vannak a neten - csak ámultam és bámultam...

Igazából Valentin napot sem ünneplünk. Mi a férjemmel nem.
Aki igen, annak szép Valentin napot!

Viszont attól biztosan nem lesz bajunk, ha egy kicsit többet/máshogy/nem megszokottal kedveskedünk a férjünknek, igaz? :)
Szóval csak úgy szelíden, visszafogottan, egy percre megállok és egy bejegyzést szentelek Valentinnak...

A fenti képen tetszik a girland és talán nem csak Valentin napra lehet kiakasztani. 

A következő két képen szintén olyan dekoráció szerepel, ami otthon kivitelezhető és bár emelheti a nap fényét, mégsem csak és kizárólag ezen a jeles napon díszíthet.

Az utolsó két képen pedig finomságok szerepelnek, mert ugye "a férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út" örök bölcsességét mindannyian (többször is a kelleténél) hallottuk már.  És mert jómagam is szívesen bevágnék egy ilyen kelyhet...nem csak Valentin napon! :)






7 megjegyzés:

Györgyi írta...

Ez most jól esett. Köszönöm. A süti fantasztikus volt, az ágyban szépet álmodtam. Mikor felkeltem megettem a parfét és utána jót merengtem az angyalok előtt ücsörögve egy kényelmes fotelban.
Igazad van. Ehhez nem kell, hogy Valentin nap legyen. :)

Zsuzsa írta...

Amerikában a Valentin nap kicsit olyan, mint a karácsony: mindenki ad-kap ajándékot, és nem giccses cukormázas dolgokat...hanem olyanokat, amiket te is összeszedtél: linzer közepén szivecske van, ágyban kávézás...apróságok, de mégis fontosak! Nekem az a papírtölcséres koszorú a kedvencem!

Timi írta...

Nekem is a koszorú tetszik a legjobban :o), de a málnás finomság is jöhet!
Köszi a képeket!

Monika írta...

Fróni!!!!!Ez a kehely!!!Gyötörsz engem???????Hozhatna valaki ide nekem .MOST:))))))

Fróni írta...

Kívánom, hogy mindegyikőtök találja meg a maga szépséges, romantikus pillanatait...ne csak ma! :) Ha ehhez papírtölcsér koszorú vagy egy hízlaló kehely kell...hát tessék! :D

Szép napot Nektek Lányok!!! :)

Katalin írta...

ohh, egy(-két:))) olyan málnás csokis habos poharat idedobnál?ú
köszi:)*

MrsYarnart írta...

legyen szép Valentin-napi estétek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...