2012. február 27., hétfő

Öntözd meg a szomjazókat

...na de nem mindegy ám,hogy mivel! 
Sajnos Nekem csak műanyag van,de álmodozni álmodozok valamilyen szépséges, lehetőleg régi kannáról. 
Vajon hová tűntek a faluból a régi locsolókannák? Pedig emlékszem rá, hogy nagymamámnak is volt ilyen pléh locsolókannája. Nyílván kidobták őket...de kár értük!
De van aki összegyűjti és kerti dekorációnak is használja őket, amikor épp nincsenek szolgálatban.

Én már készülök lélekben a tavaszra-nyárra, ezért ma locsolókannákat mustrálok. Tartsatok Velem! :)












4 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

De jóóóóóóóók! A 2. képen a bordót úgy elfogadnám....

Timi írta...

Mennyi szuper locsoló!!!
Nekünk csak műanyag van...a klasszikus fajtából...:o) de én is szívesen elfogadnék egyet bádogból!:o)

Nagymamis írta...

Nekem még van egy, hasonló mint a hatodik képen.......jó ötlet a kerti dekoráció! Köszönöm a tippet!
Szép hetet kívánok!

Babi néni írta...

A vidéki gazdaboltokban, néha meg a tüzépen is még simán kaphatóak a bádogkannák, utoljára Pándon, a nagy templom melletti boltban láttam, amikor vendégségben voltunk ott.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...