2012. február 3., péntek

Alkotó szoba


Mostanában többször varrogatok...ezért elképzeltem, hogy kellene Nekem egy olyan szoba, ahol minden anyagot, szalagot, gombot és cérnát egy helyen tarthatnék. Ahol elférne felállítva a vasalódeszka, ahol nem kellene állandóan elrakni a varrógépem...szóval úgy minden egy helyen, a helyén lenne.....

...szeretnék egy varrókuckót...







.... vagy legalább egy sarkot...



...vagy legalább egy falrészt....


....vagy legalább egy saját bejáratú kis szekrényt....


....vagy legalább egy bőröndöt....


...mert most nem férek el és kezd őskáosz lenni! :)

Nektek van varrószobátok, sarkotok?

9 megjegyzés:

Katalin írta...

azt hiszem ez mindannyiunk álma!:)))

BORI írta...

Nagyon szépek és izgalmasak az általad kiválasztott varrószobák. Nekem van egy kis szobám, jó nagy rendetlenséggel, de ilyen, ha dolgozom benne...és a cicám is itt alszik :)
http://bori-boriblogja.blogspot.com/2011/12/mikulasi-keszulodes.html

Emma írta...

Jajj nagyon szeretnék egy kreatív szobát! Jó nagy asztallal, ahol kényelmesen lehet szabni is :) Nah majd egyszer ha házam lesz. Addig marad az álmodozás.

Monika írta...

Nekem van,együtt a mosókonyhával, de annyi vackom van,hogy tömve vagyok....:( Megyek is óvatosan rendet rakni.Óvatosan a betegség miatt,nem a káosz miatt.:)
KÖSZÖNÖM a löketet!♥

Monika írta...

Ja,igen! fél életet vártam erre az álomra....:) úgyhogy ne adjátok fel!lesz,akinek most nincsen....

Györgyi írta...

Szeretem az ilyen kuckókat. Igaz azt sem bánom, ha egy kicsit kaotikus. Ettől izgalmasabb.

Timi írta...

Varrókuckó!!!! Micsoda gyönyörű álom :o)!

Ági írta...

Szívesen mutatom az enyém, habár még csinosításra vár.http://kedvvel.blogspot.com/2012/02/kuckom.html

yanmaneee írta...

hermes belts for men
timberland
vapormax
vans outlet
kyrie shoes
lebron shoes
yeezy
coach outlet online
balenciaga trainers
ferragamo belts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...