2012. február 18., szombat

Tavaszcsalogató kismadarak

Tilda könyvekben is láttam már a kismadarakat, de most egy másik  weboldal  ajánlása nyomán kapott el a hév: Nekem madárka kell! :)
Szeretem ezeket a kedves kis jószágokat és elképesztően üditő volt hallani pár napja reggel a csicsergést, miközben a havat tapostam!
Nem lehetünk elég hálásak a Jó Istennek, hogy kismadarakat is teremtett!

Félénk "vadállatok" ők, akiknek nincs helyük a kalitkában, a lakásban...kivéve ha maradék anyagból dobunk össze párat. Nem véletlenül írtam a dobunk össze  kifejezést: mert végtelenül egyszerű az elkészítésük!
Tudom, hogy sok olvasóm profi varrónő: csodás dolgokat varrnak, hímeznek, kötnek, horgolnak...de azt hiszem inspirációnak még nekik is jó az alábbi ötlet. Aki pedig magafajta botcsinálta, amatőr varrónő, annak biztos sikerélményt jelenthet ezeknek az apróságoknak az elkészítése!

Amilyen egyszerű elkészíteni őket, annál több örömöt ad bájos formájuk, nyugtató színük...íme az instrukciók és a minta.











5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Remélem mihamarabb jön a tavasz!!! Szépek a kismadaraid!

erdoseva55 írta...

Édesek a madárkáid! lehet készítek az ovisaimnak is néhányat!
Köszi a mintát!

Katalin írta...

tetszenek ezek a kismadarak, és a felfüggesztési mód is, ...
a leírásért külön hálás vagyok

Timi írta...

Én is hálás vagyok a madarakért...:o)
Neked meg a képekért :o)!

MrsYarnart írta...

köszönöm én is az ötletet, biztosan készítek majd ilyen kismadarakat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...