2012. szeptember 18., kedd

Horgolt vállfák



Belemerültem tegnap a kötésbe...és ma mégsem a kötésről írok! Arról majd holnap...mivel egyelőre még nincs mivel dicsekednem.
J

Ma szupertrendi, vidám, színes horgolt meleg ruhába bújtatott fa vállfákat hoztam Nektek.
Annyira jópofák! És egyáltalán nem nehéz elkészíteni őket-ezt bátran mondhatom, mivelmagam is csak botcsinálta horgoló vagyok! Karen blogján részletes leírás és fotósorozat segíti azokat, akik kedvet kapnak hozzá, hogy feldobják a ruhásszekrényüket.

További szép napot és jó hurkolást!
J













4 megjegyzés:

Timi írta...

Csudajók ezek a vállfák!!! :o)
Tetszik a színük!

Ildifolt írta...

Szépen összeválogattad a színeket. A nyár elején én is ilyennel foglalatoskodtam, de vár még rám jó néhány darab vállfa. Az akasztóját én nem vettem ki, áthúztam rajta a horgolmányt, és alul összehorgoltam.

Györgyi írta...

Csodás ennyi türelem és szépségre való igény! Ügyes vagy.

Betti írta...

Ezek nagyon jól néznek ki!
Ki fogom én is próbálni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...