2014. szeptember 15., hétfő

Új levendula zsákok




Végre volt időm egy kicsit varrogatni. Többféle stílusú zsákocskát szeretnék készíteni, akár már karácsonyi ajándéknak is. Most Anne Shirley után egy kis ragyogást szerettem volna belevinni a dologba és olyan szép kis gombokat találtam a varrósdobozban, hogy méltatlan lett volna tovább hánykolódni hagyni őket! :)









Na ő már a horgolt virágos vonalat képviseli...cuki kis színes virágaim vannak, amikbe csak egy gyöngyöt tettem középre. Ez a sima fehér, de lesznek színesben is. Még a fiúknak is tetszett! :))



Ő pedig az abszolút vintage versenyző. 
Ajándékba készült egy nagyon bájos ismerősnek, aki nagy vintage rajongó. Az anyagot fekete teába áztattam, hogy régies hatása legyen, majd sima spárgával kötöttem el a nyakát és egy bronzos kis olló került rá dísznek. 
A felirat transfer technikával készült, mégpedig levendula illóolajjal, ahogy Évinél olvastam. Szuperül működik és bár látszik, hogy itt-ott hiányzik, mivel alapból régies hatást szerettem volna, teljesen jól mutatott így is.
Nagyon tetszett a megajándékozottnak és ez a fontos, igaz? :)




A fésülködő asztalom dísze lesz az egyik kis zsák...nagyon jól mutat, még így fekete-fehérben is. 
Nekem tetszik.
:)



2 megjegyzés:

Monika írta...

Fróni!!!!! le vagyok nyügözve!!!!!!

erdoseva55 írta...

Nagyon szépek, gyönyörűségesek! Nagyon jó ízléssel készítetted el őket! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...