2011. november 8., kedd

Nőből vagyok...

tehát időnként főzök! :)



Ajánló következik nem csak gasztro tündéreknek!

Jön a karácsony és bár egyelőre a dekoráción és az ajándékokon töröm a fejem, lassan jó lesz kiválogatni a menüt is. A választék akkora, hogy ha az ember lánya csak úgy óvatlanul felmegy a netre és beüti, hogy karácsonyi receptek....hááááát....enyhén szóval is pánikba esve fénysebességgel kattintva zárja be a gépet! Ááááááá....Képtelenség és zűrzavar ennyi receptből választani!
A végén marad a jól megszokott hagyományos, Anyutól vagy Nagyitól ránk maradt recept.

Pedig jó lenne újítani egy kicsit...na de amit mesterszakácsok bűvészkednek össze, az jó eséllyel rejti magában a csúfos kudarc eredményét és a lebőgést karácsony este...ezért merem ajánlani a Kifőztük újságot. Gasztrobloggerek (vagyis magunkfajta háziasszonkák) állítják össze a kipróbált és finom recepteket. 
A receptek, az újságok teljesen ingyenesek, letölthetők, nyomtathatók...karácsony előtt kipróbálhatók.

Lányok! Elő a fakanállal és a bátorsággal! 
Irány a konyha! :)


1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Én is nagyon szeretem ezt az újságot. Szoktam is belőle sütni-főzni! Ezt a számot még nem lapoztam át, de mindjárt megteszem :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...