2011. szeptember 19., hétfő

Hálók Provance vidékén


Tudjátok Én szerelmese vagyok a szép kelméknek, és a szép ágyneműknek...erre nyilván a fejlécen látható képből is rájöttetek.
Most egy provance-i hotelbe kalauzollak Benneteket, ahol a hálókba kukucskálunk be.
Kényelmes, meleg, otthonos, tiszta, vidéki....semmi nagyzolás. Pasztell színek, kis virágok, kovácsoltvas...a napfénytől megfáradt testnek igazi felüdülés ezekben az ágyakban megpihenni.










Itt még a radiátor is igényesen megmunkált...szép ugye?


7 megjegyzés:

kovtama írta...

Elvagyok ájulva ettől a radiátortól. még sosem láttam ilyet. köszi:)

BoGyo írta...

Legszívesebben most belehuppannék valamelyik ágyba!! Csodaszépek!!

Kriszta írta...

Álomszép!

Monika írta...

Gyönyörűek!!!!
Minden este hálás vagyok az ágyunkért,a tiszta ágyneműért.....Nagyon fontos,hogy pihenhessen az ágy-kuckójában az ember!

Katalin írta...

csodás szépek ezek a képek, nem tudok betelni velük, apró részletekig nézem, csak nézem hosszú ideig...
köszönöm

nagyon fontos nekem ez a blogod

Éva írta...

Nagyon szép ágyneműk, ahogy Katalin is írja a részletek is vonzanak. Pl. a szép üvegek.

Fróni írta...

Lányok köszönöm a kedves megjegyzéseket!!! Nekem nagyon sokat jelent és mindig izgatottan várom, hogy egy-egy bejegyzéshez mit szóltok, hogy tetszik?! Akkor is írjatok, ha nem tetszik vmi...csak írjatok, írjatok Nekem! Örülök, hogy itt vagytok!!! :) Puszi mindenkinek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...