2011. szeptember 28., szerda

Len "repró"


A fenti virág az egyik kedvencem a nappalink falán, a kanapé fölött lógó képen. Mielőtt bárki el kezdene gondolkozni, hogy melyik festő reprója lehet, elárulom a titkot. A kép egy darab lenvászon, amely valószínüleg gyárilag nyomott hatalmas virágokkal van díszítve. Egy anyagos turkálóban vettem 150-200 Ft-ért....már nem emlékszem. Öcsém kifeszítette egy keretre és kész a műalkotás.

Eddig aki Hozzánk betért mind megcsodálta és kérdezte a művész kilétét...hát felvállaltam! :) Végülis az Én buksimban született meg az ötlet amikor megláttam a turkiban szegényt gyűrötten heverni a láda alján...


6 megjegyzés:

Monika írta...

Ez az ötlet bizony művészi!!!!!Le a kalappal!♥

BoGyo írta...

Nagyon jó ötlet és tök jól mutat!

Nagymamis írta...

Ötletes nagyon! Milyen jó, hogy a textilkutatóban megakadt a szemed rajta! Gondolom ahogy megláttad mindjárt megszületett a fejedben az ötlet.........

Rózsa írta...

Nagyon ötletes.

Katalin írta...

szenzációs,

és lelakkoztad, amikor elkészült?mert szerintem attól, még "textilesebb" lehet

Fróni írta...

Köszi Lányok! Nem lakkoztam le, úgy van ahogy találtam. Egy viszonylag durva len és teljesen olyan, mintha olajjal festették volna rá a virágokat. Tényleg ahogy megláttam, tudtam, hogy ebből egy kép lesz a falon! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...