2011. szeptember 3., szombat

Levesestál rózsával


Az este gyönyörű weboldalt láttam, ahol fantasztikus rózsák voltak a kertben...ó Fróni! Hát Neked is csodaszép rózsáid vannak nem!? Be kellene hozni, hogy idebent is gyönyörködhessünk bennük.
De mibe tegyem?
Szeretem a virágokat befőttes üvegbe egy szalaggal, vagy köcsögbe tenni, na de a rózsa az más. A rózsa Nekem az elegáns, kifinomult virág. Ahhoz herendi porcelán és horgolt csipke illik!
Így került a rózsa (az egyébként már itt-ott repedezett, csorba) heredni porcelán leveses tálba.

Csodaszépen mutat az étkező asztalon...


Sajnos a benti képek nagyon sötétek, ezért kivittem a teraszra és lefotóztam Nektek ott, hogy lásátok a valódi színeket.


2 megjegyzés:

Gyergyai Krisztina írta...

Tényleg nagyon szép!

erdoseva55 írta...

Volt miben gyönyörködnöm a hétvégén:)
Csodaszépek a rózsáid és szépen illenek a levesestálba:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...