2011. szeptember 30., péntek

Kedves függönykötőim


A fenti fotó még nyáron, Áronkám születésnapi party-ja előtt készült a nappali egy részéről. Csak azért tettem fel (mert azért ennél nagyobb rend is szokott lenni), mert ezeken jól látszanak a függönyök, amiknek a kötőin lógó kis díszeket jómagam varrtam. A függönyök egyébként Ikeás sima lenvászon függönyök, amelyeknek az aljára a kedves szomszéd Erzsi néni horgolt egy csíkot. Egyrészt így leér a földig, másrészt ad neki egy igazán egyedi és számomra vidéki stílust. A képen nem látszik, de fekete, kovácsoltvas karnisokon lógnak....sajnálom, hogy az lemaradt, mert úgy mutatna igazán teljes képet.

Szeretem a nappalinkat és szeretem a függönyeimet is. Remélem Nektek is tetszeni fognak.




7 megjegyzés:

otthonzalában írta...

Fróni! Már régen reméltem, hogy rászánod magadat és láthatunk képeket a házatokról! :) Nagyon szép a függöny! Várom a további képeket, mondjuk a konyháról :D Ugye nem vagytok tolakodó, követelőző? :D :D
Köszi, hogy megmutattad.

Fróni írta...

:)) Nem vagy követelőző! :) Ennek valódi akadálya csak a fényképezőgépem. A legelső fotó egy kölcsön géppel készült, a többi a sajáttal. Ez látszik is. Szóval ha esetleg a Jézuska hoz Nekem egy jobb masinát vagy tudok megint kölcsönkérni jó gépet, akkor kattintgatni fogok és mutatom a többi részét is a házikónak! :)

BoGyo írta...

Nagyon barátságos!! Szépet gyártottál!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik a kép, a függöny is, és jó ötlet az elkötőn a dísz. Szeretem amikor a függöny a földig ér, sokkal romantikusabb a hangulat.
Örömmel veszem én is a saját lakás megmutatását- ha csak részleteiben is- ez életszagúbb mint a magazinok idealizált képei, és szerintem legalább olyan inspiráló lehet.
A Jézuskáig ám még sokat kell várni... :)

kovtama írta...

Hú az a kanapé a fotellel gyönyörű:)

Fróni írta...

Klemi:köszi! Sztem is inspiráló lehet-Nálam is van számtalan ötlet (egy részük még fejben),amiket ismerősük otthonaiban láttam és majd szeretném megvalósítani.
Kovtama::)bizony nagyon szép! Barátnőm nagyijáé volt és egy telet kint parkolt az udvaron. Megkaptuk ingyen és felújíttattuk. Az egyik legkedvesebb darabom a házban. :)

erdoseva55 írta...

Én is szívesen nézegetem a valódi " élethű" otthonokat. Nagyon kellemes a nappalid részlete. Örülök, hogy Te is sok mindent magad készítesz. Én is szeretem a saját magam dolgait ott látni az otthonomban!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...