2012. július 20., péntek

Díjat kaptam...

...mégpedig két helyről is! :) Tündéri Lonkától, aki a számomra oly kedves vintage stílus nagy rajongója és elképesztően édes, aranyos kiegészítőket alkot, valamint Bettitől, aki szintén egy rokonlélek és bár még nagyon nem ismerem, máris szimpatikus lett.

És most elnézést szeretnék kérni, hogy megszakítom a láncot, de egyrészt nem szoktam továbbadni amúgy sem a díjakat, másrészt lehelletnyi időm sincs...hogyan tudnék választani közületek, akik olvastok, vagy akiket olvasok? Olyan, de olyan sok értékes ember és alkotás van, hogy igazából nem is értem, hogy Én hogy kerülök ebbe a társaságba?

Ennek ellenére mégis leírok magamról pár dolgot (megpróbálok 11-et összeszedni), amiket még talán nem tudtok Rólam és válaszoltam Betti kérdéseire is.

Köszönöm Kingának és Bettinek, hogy Rám gondoltak!

Szép pénteket! :)



A 11....

1. Eredeti hivatásom szülésznő. Pár évig dolgoztam ebben a nehéz, de gyönyörű szakmában ... összejöttek a dolgok, ezért pályát módosítottam.
Jelenleg irodai munkát végzek a fizetésért. 0 kreativitás. :( Bízom benne, hogy az élet úgy hozza, hogy tehetek még olyat, amellyel valódi, kézzelfogható segítséget nyújtok az embertársaimnak.

2. Voltam Amerikában 5 hetet, még a múlt században. Sok minden nagyon tetszett-nagyon jól éreztem magam és meghatározó élmény volt az életemben, de alig vártam, hogy hazaérjek!

3. Két évig Ausztriában éltem...örök barátságokat kötöttem, csodás emberekkel ismerkedtem meg, akiknek mindig hálás leszek a sok segítségért és szeretetért amit Tőlük kaptam/kapok.

4. Kicsit pösze vagyok. Pontosabban, nem helyesen mondom az s és sz hangzókat...épp csak annyira, hogy egyetlen egy József Attila olvasási versenyt sem nyertem soha az iskolában. Ez még mindig fáj! :)

5. Imádok táncolni!

6. Nem szeretem, ha fényképeznek. Borzasztó a fényképarcom...

7. Mindig hason alszok..ez elég sok problémát okozott a várandósságom alatt! :)

8. Fiatalabb koromban nagyon pörögtem-mára egy kicsit lecsendesedtem, de még ma is szeretek szervezni, intézkedni, jönni-menni. Nem bírok megülni a fenekemen, ahogy Anyukám szoktavolt mondani... :)

9. Mindig is jobban szerettem a macskákat, mint a kutyákat.

10. Soha nem bírtam megtanulni azt, ami nem érdekelt és feleslegesnek tartottam. Ezért az érettségi bizonyítványom elég érdekesen néz ki:
Magyar, Töri, Szakmai elmélet, Szakmai gyakorlat 5
Fizika:2
:)

11. Habár egy nyelvet sem tudok igazán jól beszélni, nagyon szeretek utazni és idegen nyelven kommunikálni. Nem riaszt és nem félek/féltem sosem attól, hogy nem tudom magamat megértetni. Eddig mindig, mindenhol sikerült! :)

És a 11 kérdésre a válasz:


1. Ha nem Magyarországon, akkor hol élnél legszívesebben?
Most éppen egy angol tengerparton…de a szívemhez közel áll Toszkána és/vagy Provance is.

2. És hová nem mennél akkor sem, ha kényszerítenének?
Olyan helyre, ahol nem vállalhatnám fel nyíltan Jézus iránti szeretetem! Egyébként Afrika egyáltalán nem vonz…

3. Gyerekkorodban mi szerettél volna lenni?
Balerina (nem röhög, aki ismeri a körméreteim!!!)

4. És most mi lennél, ha "pályát" módosítanál?
Fűszer- és teaüzlet tulajdonos

5. Melyik híres ember bőrébe bújnál egy napra, ha lehetne?
Egyikébe sem-Én nagyon szeretek átlagos nő lenni! Tényleg azt hiszi vki, hogy ők boldogabbak, mint mi?

6. Melyik a kedvenc versed?
Petőfi Sándor: Megy a juhász a szamáron

7. Miket szoktál énekelni?
Mindig mást…most éppen Karády Katalin számokat (alt vagyok)

8. Miért pont az a kedvenc évszakod?
Minden évszakot szeretek-sztem szerencsések vagyunk, hogy mérsékelt égövön lakunk.
Mindegyik csodás!

9. Jelenleg melyik filmet ajánlanád a barátnődnek?
Minden végzet nehéz

10. És melyik könyvet?
Anne Shirley bármelyik része

11. Legkedvencebb kikapcsolódásod?
Egy jó könyv + egy csésze tea, egy kád forró vízben elnyújtozva

6 megjegyzés:

Palkó írta...

De jó volt ezt olvasni...! Köszönöm! :)

erdoseva55 írta...

Én is végigolvastam, örülök, hogy leírtad magadról ezeket a dolgokat:) Köszönöm én is!:)

MrsYarnart írta...

ez jó! örülök, hogy többet megtudtam rólad!

Judit Eszter írta...

Én is örülök, hogy jobban megismerhettelek!

Unknown írta...

Fróni, hidd el eljön az az idő, amikor a nap nagyobb részét töltheted azzal, amit szeretsz csinálni. Nagyon hasonló cipőben jártam mint Te. Irodában dolgoztam, alig vártam, hogy majd egyszer azt csinálhatok amit szeretek. Nyugdíjas lettem, eljött.
A blogjaim erről szólnak. Kézműveskedem. Üdv. Neska.

Fróni írta...

Köszi Lányok! Izgalmas dolog ám ez:magunkról írni-megnyílni,megmutatni vmit. Magunkba nézni-milyenek is vagyunk valójában? Még ha nem is olyan mélyen...de akkor is.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...