2012. július 9., hétfő

Hurkolt divat


Nem vagyok nagy divatbolond, de mivel érdekel a horgolás (direkt érdekelt írtam és nem azt, hogy jól is művelem!) így felfigyeltem ezekre a szépségekre.
J

Az elmúlt napok inkább a betegápolásról szóltak és most jól esik csak úgy kinézni a fejemből. A melegtől még arra sem nagyon voltam képes, hogy kiszabjam a levendulás zsákok anyagát.
Ha vmelyikőtők tud jól horgolni (márpedig tudom, hogy vagytok egy páran, akik profin művelik ezt a kézimunkát), akkor azok biztosan inspirálódnak a bemutatott fotókról.
 Mi többiek pedig ámulattal nézhetjük ezeket a csinos darabokat!
J











5 megjegyzés:

kovtama írta...

A legelső az nekem mindent visz.:)

orsi írta...

de jók ezek a horgolt cuccok, nagyon tetszenek. Ebben a suzuki katalógusban is találtam tök jó göncöket, nézzetek szét benne http://minu.me/-motorosruhak

Babi néni írta...

Nekem is a legelső a kedvencem, vérszemet is kaptam. Csak az a baj, hogy gondolatban mindig 2-3 munkával előrébb járok. Most jön még egy vállkendő, aztán muszáj lesz zsinórhorgolnom valamit, meg egy jópofa átfordítható babát is fordítottam spanyolból és arra is vágyom. :oD

Kánya Andrea írta...

Nekem is a legelső... Valaki megkönyörülne rajtam? Én ugyanis nem tudok horgolni, de egy ilyet el tudnék képzelni... :)

Katus írta...

A fehér felsőbe beleszerettem. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...