2012. július 14., szombat

Levendulazsákok újra



Kedves Viki (tanító néni) elküldte Nekem a fotókat a levendula zsákocskákról, amiket év végére szántunk nekik hálás köszönetül az egész éves munkáért, szeretetért, amivel a csemetéket gondozzák a suliban! Az ajándék része volt még saját készítésű levendulás fürdősó is, amelyet Mammka fantasztikus fürdősója hatására kevertem-kavartam...szerencsére az is jól sikerült. :)

Hasonló zsákocskákat varrtam a másik Tanító néninek is, ill. a harmadik Tanító néninek egy menyasszonyi ruhásat...mivel Ő most ment férjhez!

Miután a gépem most egyáltalán nem működik, megkértem Vikit legyen olyan kedves és fotózza le őket, hogy Nektek is megmutathassam. Hátha inspirál vkit és belefog hasonlóba! :)

Nagy örömmel hallottam, hogy mennyire szeretik őket és a lakás különböző pontjain elhelyezve ontják finom illatukat.
Fogadjátok szeretettel a mostani kis képösszeállítást, amit mégegyszer nagyon köszönök Vikinek!

Kellemes hétvégét!











Ez Stefié lett a női szakaszba! :)




8 megjegyzés:

Timi írta...

Nagyon szépek lettek és fantasztikus illatot áraszthatnak!!! :o)
Szerintem a tanár nénik is nagyon örültek ezeknek az egyedi ajándékoknak, hisz lehet érezni mennyi szeretettel készítetted őket!

éva írta...

Szépek lettek és érzem az illatát is:)

Ildifolt írta...

Csodásak! Az a Klimt háttér a szívem csücske a levendula mellett.
Ugye jól látom?

MrsYarnart írta...

és fonalak, ruhák mellé is milyen jó!

erdoseva55 írta...

Nagyon szépek lettek, és finomak a kiegészítők is: csipkék, gyöngyök! :) Fantasztikus vagy! mindenre figyelsz4

Pgabor69 írta...

A Tanító nénik is naaaagyon örültek neki!! :-) Gyönyörűek tényleg! Vera csodákra képes! És a fürdősót azóta mindenkinek ajánlom, olyan szuper! (És igen, Compot, Klimt Csókja a hátér... :-) )

Pgabor69 írta...

szóval a háttér

Fróni írta...

♥ Köszönöm Lányok! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...