2011. június 14., kedd

Kis kertemben uborka, reá kapott a róka...

Biztos ismeritek a fenti szavakkal kezdődő kis dalocskát...na tegnap vígan énekeltük, hiszen leszüreteltük az első uborka termést!!! :)) Csuda finom volt, márcsak azért is, mert a mienk és mert az első. Hogy micsoda öröm, amikor az ember leszüretelheti az első terméseket!

A magot Németországból kaptam és a mosókonyhában nevelgettem őket. Egyszer csak megálltak a növésben és miután meguntam a pátyolgatást fogtam, és erős felindulásból egy borongós napon kiültettem őket a kertbe. Ki veletek..aki bújt, aki nem költöztök! Egyébként a krumplit (bocsánat burgonyát) is az esélytelenek nyugalmával ültettem el - a spájzban megmaradat összeszottyadt tavalyi krumplit raktam ki és már virágzik!




A paradicsom is gyönyörű. Be kell vallanom, hogy a képen szereplő paradicsom palánta nem saját nevelésű, a piacon vettem egy párat berezelve, hogy nem lesz semmi a saját magról vetettből. Most már azok is szépen fejlődnek és ha megfelelőek lesznek a média megjelenésre, azonnal közéteszem a sztárfotókat. Ugyanúgy költöztek, mint az uborka palánták és most mindegyik szépen erősödik, van amelyik már virágzik!

 



Kezdő kiskertészekhez képest ez ugye szép eredmény? Hálát adunk a Jó Istennek minden szem termésért!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...