2011. június 28., kedd

Díjat kaptam!


Igazi meglepetés várt Rám, amikor ma bekukucskáltam a virtuális postaládámba: Otthon Vidéken / Lili, egy kedves e-mailben tudatta Velem, hogy díjat kaptam! Nagyon meglepődtem és nagyon örülök neki! 
Örülök, hogy ilyen rövid idő alatt, ennyi kedves rokonlélekre találtam a blogon keresztül.
Örülök, hogy értitek és értékelitek a blogomon feltett gondolataimat,  érzéseimet. 
Örülök, hogy tetszenek a képeim, az ötleteim.
Örülök, hogy sokan vagyunk akik hasonlóan gondolkodunk, szeretjük a szépet és ízléseset, és szeretjük azt a magunk kis világában megvalósítani! 

Bízom benne, hogy az általam díjazott blogok írói is hasonlóan kitörő örömmel fogadják majd a díjat…mert Én meg voltam lepve és igazán jól esett az elismerés. Egyelőre 8 blognak adnám a díjat, mivel még kezdő vagyok, ezért nincs is olyan széles kör amit már olvastam ill. az előttem díjazó Lili jópár blognak odaadta a díjat, akiket Én is bevettem volna a listámba...

További kellemes olvasgatást kívánok mindenkinek – kérem látogassatok el az általam díjazott blogokra, mert Ők is megérdemlik! Szuper ötletek, gyönyörű képek, ötletes lakberendezési tippek és finom receptek várnak Rátok ezeken a blogokon!



A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küld tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

1 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Gratulálok ehhez a szép napsugaras díjhoz: Nekem is bearanyozta a napomat!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...