2011. június 1., szerda

Köszönet!

Kedves Rokonlelkek, akik megtiszteltek azzal, hogy ellátogattok a blogomra!

Köszönöm a bíztató szavakat, a megjegyzéseket, e-maileket!

Fogadjátok szeretettel ezeket a képeket, amelyeket tegnap készítettem a kertünkben. Ennek a csodálatos rózsának már szinte émelyítő, buján édes illata van. Két éve rózsavizet főztem belőle - olyan illatokat tapasztaltunk meg, amelyeket a mai szintetikusan előállított parfümök egyike sem tud!

Szép napot kívánok minden kedves Rokonléleknek!

Szeretettel: Fróni :)

3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Hogy készítetted a rózsavizet?

Monika írta...

Az az illat,az bizony jöhetne erre is.:)

Fróni írta...

Leszedtük a rózsaszirmokat, amikor már teljesen ki voltak nyílva, mégpedig tűző napsütésben délben. Aztán be a lábosba, víz, de max. annyi, amennyi ellepi és fedő alatt lassú tűz felett szinte csak pároltam. Tettem hozzá egy kis bordó teahibridet is a színe végett, hogy szép rózsaszín legyen. Amikor kihűlt leszűrtem és be az üvegbe. Hűtőben tudod tárolni egy-két hétig. Nagyon jó arc toniknak is, de vannak keleti receptek, amikbe kell rózsavíz.
Figyelem! Csak olyan rózsasziromból készítsd, amit nem permeteztek! Sok sikert! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...