2011. június 2., csütörtök

Füvészkertecském

Tavaly ősszel költöztettük át a fűszereket a kert hátsó részéből közvetlenül a terasz mellé. Ennek több oka is volt, de a lényeg, hogy így valóban meleg, napsütéses, száraz helyen laknak és praktikusan közel a konyhához. Kicsit megsínylették a régi lakóhely elhagyását, de minden jel arra mutat, hogy az új parcella kiváló helyük lesz. Csak néhány fotó ízelítőül...
A feliratok elkészítésében a kisfiam volt segítségemre: a megfelelő kövek kiválasztása ebben az esetben döntő fontosságú volt! :)



Ők pedig a teraszlakók utánpótlásnak, és mert fogalmam sem volt, hogy nem muszáj egy egész zacskónyi magot egyetlen cserépbe szórni. Azóta ritkítottam és fűszerkertbe vándorolt át jó pár palánta. Szóval ha minden igaz, akkor reményeim szerint az idén nyáron bazsalikom mérgezést fogunk kapni! :)
Középen egy kis koriander bújkál...


Lila és zöld bazsalikom magot is szerzett Nekem az egyik igen kedves kolléganőm.

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Köszi az ötletet! Már én sem fogok műanyag pálcát szúrni a zsályám elé, hanem ráírom egy kőre! Szuper ötlet. Le a kalappal. Gyönyörű!

erdoseva55 írta...

Szeretném megkérdezni, milyen tollal írtátok rá a kőre a feliratot? Biztosan vízálló.
Nagyon jól néz ki,tetszik a sok szépen fejlődő fűszernövény.Biztosan szeretnek Nálad, olyan meleg szívvel gondoskodsz róluk.

Fróni írta...

Köszönöm a dícsérő szavakat -örülők, hogy tetszik! A kövekre először alkoholos filccel írtam fel a neveket, aztán a kisfiam akril festékkel és ecsettel szépen átírta. Nem volt könnyű! Az akril festék az a kis pici üveges, egyszerű festék, amit bármelyik kézműves vagy dekor boltban meg tudtok venni. Ha biztosra akartok menni, akkor lakkal még le lehet fújni...de így rusztikusabb.

erdoseva55 írta...

Köszönöm a válaszodat, én is alkoholos filcre gondoltam.

Monika írta...

Csodás!!!!!!!Micsoda ügyes kisfiad van!!!!
Az idén én is tettem köveket a fűszernövények mellé,a nevükkel, mert a gyerekeim nem mindet ismerik fel.Igaz,az apjuk sem.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...