2011. július 26., kedd

Természet inspirálta dekorációs ötletek



Annyi szép virág, bokor, termés, kő van körülöttünk, hogy kár lenne elenyészni hagyni őket. Inkább vigyük be a házba és díszítsünk vele! Mivel éppen ősz van a nyárban, ezért ugye nem haragszotok, ha egy picit őszies hangulatúra sikerült ez az összeállítás? Remélem találtok közte olyant ami megtetszik és meg is csináljátok! Ezt a fenti kis barna levelet pl. simán lehet helyettesíteni friss zöld levéllel vagy egy szál mezei virággal is.

A fantáziátokra bízom, hogy hogyan gondoljátok tovább az alábbi ötleteket.


Nem hagyományos az biztos! :) És milyen egyszerű ez az evőeszköz tartó, de a forró edényt is bátran letehetjük erre az alátétre.




Ezeket a csokrokat meg lehet csinálni levendulából, rózsából vagy bármilyen szárításra alkalmas virágból is.


Nem rossz ez a könyvjelző ugye? És egész elegáns...még ajándéknak is szép!



Ezt már tudom, hogy megmutattam egyszer, de nekem annyira tetszik! :)


A nyaralásból hazahozott kagylók újabb hasznosítási ötlete...


 Ha eltörött a láma szára ne ess kétségbe! Van megoldás! :)

4 megjegyzés:

Monika írta...

Milyen szépek!!!!Régóta elteszem a zsákvásznat, de Mikulás zacskón kívül nem tudtam mire használjam: tök jó,ez az evőeszköztartó!
Milyen érdekes,hogy több,mint 10 éve, egy állólámpa szárát burkoltam be ágakkal, akkor még nem tudtam,hogy milyen menő az ötletem,kicsit restelltem is.Ahelyett,hogy büszke lettem volna rá.:)

Agnes. írta...

Nekem a kek fuggony, es tartoja tetszik a legjobban!!a tobbi is,de ez nagyon:)

Fróni írta...

Mammka! Maradj továbbra is ilyen kreatív és légy büszke arra ami a saját kezed munkája! :)

Ágnes! Nekem is ez a kedvencem-ezért már másodszor szerepel a blogban! :)

Katalin írta...

én meg ezt az utolsó képet csodálom itt más mióta, az összekötöz9ött ágak szépsége, és ötletessége


...


ezért szeretek Hozzád bekukkantani, annyi ötlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...