2011. július 1., péntek

Házitündérek szentélye

Ugye Ti is úgy gondoljátok, hogy természetesen a családért végzett munka az öröm? De azért valljuk be az őszintét: bizony nem mindegy, hogy a nagy lelkesedéssel végzett mosás és vasalás közben mit látunk, hol vagyunk. Találtam pár igazán figyelemreméltó mosókonyhát...álmodozzatok velem...mert Nekem ez még csak álom...
Van ugyan mosókonyhám, de sajnos az egyben a család raktár helysége is és előszeretettel landol bent mindenféle cucc-mucc...
















2 megjegyzés:

Gyergyai Krisztina írta...

Ezek közül bármelyiket elfogadnám...
de szerintem ilyen rend egy "normális" mosókonyhában nincsen!

Monika írta...

Nagy-nagy sóhaj!!!!!!Érdekes,hogy az utóbbi hónapokban tervezgetem fejben,hogy otthonosabbá kellene tenni a mosókonyhámat,merthogy nekem az van ugyan, ami egyben a varró és vasaló és raktárszobám.:)De akkor is boldog lehetek vele!!!!Csak egy a bibi,hogy ott landol az ÉN összes lomom.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...