2011. július 14., csütörtök

Rend a lelke mindennek...

...legalábbis Anyukám így tanította. Én igyekszem! De tényleg!!! Csak nem mindig jön össze... :)

Olyan jó nézegetni, hogy vhol rend van, nem? Ti tudtok a család mellett ilyen rendet tartani? Nekem nem jön össze; vagy csak ideig óráig. Azért vannak jó ötletek. 

Mindjárt az első: biztos Ti is rengeteg "tuti" receptet kaptok vagy nyomtattok ki a netről, amik aztán kallódnak mindenfelé, míg végül a kukában kötnek ki. Hát íme a megoldás:




Ez is tetszik és más színben még passzolna is lakásba.



Ilyesmit vajon lehet itt Mo.-n kapni vhol?




Álom kamra! :)




Na az Én konyhafiókjaim hasonlóak: ugyan nincs benne elválasztó, de nagy fiókjaim vannak és ott sorakoznak a lábasok, tányérok. Tényleg sokkal praktikusabb, mint a szekrény, ezt tapasztalatból mondom!

5 megjegyzés:

Monika írta...

Szuper jók!!!!!!Majd életem végére talán rendben sorakoznak a dolgaim.:)
Nem szeretem a műanyagot, de ezek az átlátszó ládák nagyon praktikusak-és drágák-,mert átláthatóak,nem kell feltúrni az egész helyiséget.
A napokban néztem már ládát, de olyan horror ára volt,hogy otthagytam.Ma munka után megnézem egy másik helyen.
Köszi!!!!

erdoseva55 írta...

Hát igyekszem rendet tartani magam körül, de nem mindig sikerül. A receptjeim nálam is ilyen mappában sorakoznak, jól átláthatóak.
Szeretem a tartó ládákat, mert könnyebb a rendrakás a segítségükkel. Nekem is van néhány.
Na de a konyhaszekrényem nem ilyen ügyes, fiókos, a beljebb levő edényekért mindig ki kell pakolni az elejét. Aztán egy idő után már nem tudom, melyik hol van:))
Most vettem néhány papírdobozt, öröm benézni majd a szekrényembe, , ha teljesen kész leszünk a takarítással!

Katbo-Réka írta...

Úr Isten, nyugtassatok meg, hogy ilyen csak a magazinokban van!

otthonzalában írta...

Én is ámulattal csodálom ezeket a képeket, és nem is merem rágondolni a saját dolgaimra... Rendet rakni tudok, nagyon is. Csak a rendet megtartani... De rajta vagyok, vagyunk az ügyön.

Fróni írta...

Sziasztok!
Látom mindenki fantáziáját megmozgatták a képek! :) Az enyémet is, ezért tettem fel őket. És ahogy Réka írja, attól tartok, ha csak nincs egy sztachanovista-munkamániás bejárónője vkinek, aki lesben áll és azonnal pakol, ha vmi kijön a helyéről, akkor bizony ez csak illúzió. De azért álmodozni jó,nem?! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...