2011. július 2., szombat

Bemutatom kedves lakótársainkat

akik bizony mostanában már egyre zajosabbak lesznek....ami persze egyáltalán nem baj! Sőt! A teraszunk felett lévő kis tetőt tartó oszlop tetejére költöztek és most már pár éve visszajárnak ezek a kedves kis énekes madarak.
 Még mindig nem szeretik a nyílvánosságot, úgyhogy komoly küzdelem volt lencsevégre kapni őket. De megéri lesben állni, mert annyira aranyosak. A kedves Mama bizony aggodalommal nézte ki az az őrült nőszemély, aki a széken egyensúlyozva nyújtózkodik, hogy lefényképezze csemetéit...






"Gyanús...gyanús...fel merjek szállni a fészekbe vagy sem?"


Úgy számoltam öten vannak a csemeték, bár ebben még mindig nem vagyok biztos.

Kedves Mammka, Te mint madárszakértő biztosan meg tudod mondani, hogy milyen fajta. Kerregő hangot ad, és barna a farka. Rozsdafarkú? Jól tippelek? Ha ez segít: a Bakonyban lakunk...


3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Rozsdafarkú a drága. Valóban nagyon félénkek, és körültekintőek. Nálunk is öt fióka született a bejárati ajtónál lévő elhagyott fecskefészekben. Persze használatbavétel előtt szépen kicsinosították. sajnos hamar felcseperedtek és kirepültek a fiókák

Monika írta...

Igen,meg kell erősítenem,hogy rozsdafarkú család és piszokul irigyellek!:)))))
Szuper fotók!
Otthonteremtőnél is irigykedtem.:)
Nem értem én,hogy miért nem fészkelnek nálunk????

Fróni írta...

Kedves Otthonteremtő és Mammka! Köszönöm a megerősítést! Sajnos nem tudok tippet adni, hogy mivel csalogattuk ide őket, mivel ilyent nem tettünk. Tény azonban, hogy amióta nincs cicánk, azóta jönnek vissza minden évben.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...