2011. július 15., péntek

Mai Evangélium



Ajánlom figyelmetekbe a Napi Evangélium nevű weboldalt.
"Menjetek el az egész világra és hirdessétek az evangéliumot!" (Mk 16,15) - mondta egykor Jézus az apostoloknak. Felhívása ugyanakkor az egész egyházhoz és annak minden tagjához is szól. Az alábbi evangéliumi részletet már régen kimásoltam és a mai napon már harmadszor futok bele...szóval egyértelmű a jel: Nekem is ki kell tennem a blogra, hogy Ti is olvashassátok és meghalljátok!

"Jézus egy alkalommal így fejezte be tanítását:  
Jöjjetek hozzám mindnyájan, akik fáradtak vagytok, és terhek alatt görnyedtek: én felüdítlek titeket! Vegyétek magatokra igámat, és tanuljatok tőlem, mert én szelíd vagyok és alázatos szívű és nyugalmat talál lelketek. Mert az én igám édes, s az én terhem könnyű."

(Mt11,28-30) 


Hálát adunk neked, Atyánknak,
az életért és az ismeretért,
amelyet nekünk, szolgáidnak
Krisztus által kinyilatkoztattál;
dicsőség legyen neked mindörökké!

Ókeresztény ima 



3 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon örvendek ennek a bejegyzésednek,mosolygok.....:)Szeretettel gondolok Rád!

Fróni írta...

Köszönöm drága Mammka! :)

erdoseva55 írta...

Igen, én is minden reggelemet a "Napi Evagélium" olvasásával kezdem! olyan jó ezzel indítani a napot!
Örülök, hogy Te is olvasod, köszönöm, hogy napközben Nálad is olvashattam róla!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...