2011. október 25., kedd

Nagyanyáink fa teknői ...


... új kihívások elé néznek. Immár nem a kenyértészta kel a pocakban vagy a piszkos ruha ázik a teknőben. Nem ám! Tárolásra, asztali dísznek használhatjuk őket és csúcs trendik leszünk! :))

Na viccet félretéve, hever az udvaron két nagy teknő, most már csak ki kell találnom, hogy a férjem hogyan győzzem meg, hogy azoknak bizony a lakásban a helyük!
(azt hiszem megmutatom neki, hogy micsoda áron árulják a képen látható teknőket-egyből rájön, hogy kincsek hevernek kint!) 
:))

Szerintem jól néznek ki. Szerintetek hogyhogy "nincs új a nap alatt"?






8 megjegyzés:

Csillagos írta...

Király:)

Katalin írta...

még nézni is gyönyörűséges, hátha hozzá is érni:))

Monika írta...

Hoppá! Hol van az én kis kettértötörr féltve őrzött kis teknőm? a költözés közepette,amit 3 kisgyerekkel ejtettünk meg 12 éve és még azóta is nyögöm?????
Honnan szeded ezeket a csodás fotókat?????? Gyönyörűségesek!

otthonzalában írta...

Nekem is van egy teknőm a lakásban. Van hozzá lisztes kanál is. Ráckevéről kaptam, egy cigány teknővájó készíti. Olyan jó, hogy vannak még ilyen mesterek, nem?
Tényleg nagyon jók ezek a képek! Köszi, hogy "trendinek" érezhetem magam, mert van teknőm. Hahhahah :D

Fróni írta...

:D Nem gondoltam, hogy ekkora örömöt okozok ezzel a bejegyzéssel-de nagyon örülök neki! :)) Lányok! Elő a teknőkkel!!! :D

éva írta...

Nagyon bejön:)

Erika írta...

A teknők is szuperek, de az a fehér kanapés nappali és benne az a csodás lámpa♥... hát az valami gyönyörű!!
Fel is iratkozom Hozzád!

csutkailda írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...