2011. október 14., péntek

Lila arculat


Lilábbra váltottam. Hogy miért? Kicsit untam a régit, pedig nagyon szeretem azt a kis hímzett párnát. Egyszerűen most lilára vágytam. Na persze nem az a kőkemény mindent beborító lila, mert helyet kell adni más, melegebb színeknek is. Most ez áll közel Hozzám. Szeretem a lilát zölddel, szürkével, vanília színnel vagy csak magában.
Van úgy, hogy az embernek kell a világosság és van, hogy kell egy kis sötétség, aztán egy kis színkavalkád. Lélekgyógyászok erre nyilván tudnak pontos és szakszerű választ adni...
Kicsit utánanéztem, hogy mit is jelent a lila szín:
  • A mértékletesség színe.
  • Egyensúly a föld és ég között (a hajnali és az esti ég színe), az értelem és a vágy, a bölcsesség és az érzelmek között.
  • Jelenthet intelligenciát, tudást, vallási áhítatot, szentséget, alázatosságot, bűnbánatot, fájdalmat, nosztalgiát.
  • A rómaiaknál Jupiterhez kapcsolódik.
  • A kereszténységben a papi törvények, az autoritás, az igazság, a böjt, a szomorúság és a várakozás kifejezője.
Érdekes...van amit magamra vállalok ebből és van amit nem.Egy biztos: a Jó Isten fantasztikus színeket, színkombinációkat alkotott és megadta azt a képességet az embernek, hogy lássa, érzékelje, élvezze azt. Van aki gyógyító hatást tulajdonít bizonyos színeknek...Én azt mondom mindenki találja meg azt ami neki való, amivel és amiben jól érzi magát. De szín az kell! Nagyon tetszenek a vintage stíluson belül a fehér színben domináns lakások, de valószínűnek tartom, hogy egy idő után nem érezném jól magam bennük.

A színek magukban hordozzák a vidámságot, az életet, a pozitivitást, a dinamikát. Lehet, hogy már önmagukban a létezésükkel, de mégiscsak gyógyítanak?






Vidám, színes hétvégét kívánok Nektek! :)
 

3 megjegyzés:

Monika írta...

Hű,de szépséges vagy megint!!!!!Én is tegnap gondolkoztam,hogy őszibbre szeretnék váltani.Talán holnap tudok fotózni....

erdoseva55 írta...

Nagyon szép a blodod, tetszik! Ééééés nagyon - nagyon tetszik a lila szín, ilyen lesz hamarosan a hálószobánk!:)

Kriszta írta...

Szép lett a fejléc is! Én is lila korszakomat élem, és a boltos blogom is lilában alakul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...