2011. október 3., hétfő

Nem bírom tovább...




Lányok! Én már kezdek karácsonyi lázban égni...Tudom, hogy hétágra süt a nap és huszon x fok van, de Én nem szeretem az utolsó pillanatra halasztani az ajándék készítést. Már járom a rőfösöket, turkálókat, kézimunkaboltokat. Nem vásárolok, csak nézelődök: gyűjtöm a virtuális kis kosárkámba az ötleteket!
A neten böngészve pedig olyan szép dolgokat találtam, hogy nem bírom tovább magamban tartani. Mutatok párat ízelítőnek.

Ezek éppen karácsonyi szalvéták és/vagy szalvétagyűrűk. Ha valaki kézimunkát szeretne ajándékozni vagy a saját otthonát Jézus születésnapjára szeretné díszbe öltöztetni, akkor úgyis neki kell állni készíteni.


Remélem találtok közte olyant, ami tetszik és meg is tudjátok csinálni.
Nem olyan bonyolultak igaz?




















forrás

6 megjegyzés:

BoGyo írta...

Nagyon szépek és tényleg könnyen kivitelezhetők! Én is el szoktam már kezdeni ilyenkor agyalni, hogy kinek mit készítsek. Végül is jó munkához idő kell :)

Timi írta...

Nagyon szépen köszönöm az ötleteket :o)!
Sokszor a legegyszerűbb dolgok a legszebbek...

kovtama írta...

Az a legelső hóemberes gombos a kedvenc:)

Fróni írta...

Örülök, hogy tetszik Nektek! Nekem is a hóemberes az egyik kedvenc, azért tettem előre... :)

éva írta...

Imádom öket,sajnálom,hogy nincs az oldaladon megosztási lehetöség mondjuk a facebookra:)

Fróni írta...

Kedves Éva! Ki kell, hogy ábrándítsalak...nem is lesz. Nem vagyok fenn a facebook-on és nem is leszek. Nagy szeretettel látok és várok mindenkit itt a blogon! :) Köszönöm, hogy sokszor meglátogatsz és le is írod a véleményed!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...