2011. október 31., hétfő

Nem vagyok messze, ne gondold...


Ne sírj, mert szeretsz engem!

A halál nem jelent semmit.
Csupán átmentem a másik oldalra.
Az maradtam, aki vagyok, és te is önmagad vagy.
Akik egymásnak voltunk, azok vagyunk mindörökre.
Úgy szólíts, azon a néven, ahogy mindig hívtál.
Beszélj velem, ahogy mindig szoktál,
ne keress új szavakat.
Ne fordulj felém ünnepélyes, szomorú arccal,
folytasd kacagásod,
nevessünk együtt, mint mindig tettük.
Gondolj rám, kérj, mosolyogj rám, szólíts.
Hangozzék a nevem hátunkban,
ahogy mindig is hallható volt.
Ne árnyékolja be távolságtartó pátosz.
Az élet ma is olyan, mint volt, ma sem más.
A fonalat nem vágta el semmi, miért lennék
a gondolataidon kívül...
csak mert a szemem nem lát...
Nem vagyok messze, ne gondold.
Az út másik oldalán vagyok, lásd, jól van minden.
Meg is fogod találni a lelkemet,
és benne egész letisztult szép, gyöngéd szeretetemet.
Kérlek, légyszives... ha lehet,
töröld le könnyeidet
és ne sírj azért, mert annyira szeretsz engem.

Szent Ágoston

5 megjegyzés:

Agnes. írta...

Nagyon szep...

Katalin írta...

szívszorítóan szép

Zsuzsa írta...

Sírni szabad?

Rustic Vintage Country írta...

Hello from a new follower to your absolutely beautiful blog!! I think finding you was fate as my niece's husband died tragically yesterday so I think I may pop this into a card for her.

Fróni írta...

Köszönöm lányok...engem is megindított, ezért tettem fel.

Dear "Rustic Vintage Country"! Welcome to me! I am glad that I read! Very sorry about what happened to your sister's husband! It's very sad ...
Please come every day, I am very happy for you!Have a nice day!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...