2012. május 17., csütörtök

Ne fukarkodj vele!!!

Amikor kikerültem fiatalon külföldre, az egyik dolog amire rácsodálkoztam, hogy milyen sokat dícsérték a szülők a gyermekeiket, hogy milyen sokszor mondták egymásnak is az elismerés kedves szavait. Bevallom furcsa volt. Nálunk ez nem volt szokás.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem dícsértek meg minket, de nem olyan sokszor, mint ahogy talán kellett volna. Először azt gondoltam, hogy talán még túl sok is a gyerekek felé az állandó dícséret, de be kellett látnom, hogy nem volt az. Mindenesetre megfogadtam, hogyha Nekem gyermekem lesz, akkor nem fogok fukarkodni a dícsérettel.

Ez idáig rendben is van. De mi a helyzet a férjemmel, a családtagjaimmal, szeretteimmel, barátokkal-barátnőkkel? Vajon kifejezem az érzéseim eléggé úgy, hogy ők is érezzék a szeretetem nap, mint nap? Elégszer mondom a férjemnek, hogy szeretem, tisztelem Őt? Elégszer mondom az édesanyámnak, hogy hiányzik? Felhívom a barátnőm és bíztatom, amikor válságban van a szerelmi/lelki/bármilyen élete?

Nem. Biztosan nem.L

Most Nektek is szeretnék segítséget nyújtani ehhez egy szuper kis szószedettel, amit egy pedagógus készített a tanár társainak. Azt hiszem java részét nem csak gyermekeink dícséretére használhatjuk.

Ugye milyen jólesik, amikor megdícsér valaki Bennünket felnőttként is?
J

Olvassátok el és használjátok őket nap, mint nap... A hatás nem marad el....

Szép napot Nektek!



Száz kifejezés megerősítéshez, elismeréshez, bátorításhoz

Bámulatba ejtő vagy!
Becsüllek ezért!
Bíztam benned!
Büszke vagyok rád!
Csúcs!
De figyelmes vagy!
Egyedi felfedező vagy!
Egyedi ötlet!
Eltaláltad!
Érdekfeszítő, amit mondasz!
Értékes elképzelés!
Ez a te jó utad!
Ez az! Helyes!
Ez derék!
Ez ésszerű!
Ez figyelemre méltó!
Ez gyönyörű!
Ez hihetetlenül jó!
Ez igen!
Ez jó ötlet volt!
Ez nagyon jó!
Ez pompás!
Ez tetszik nekem!
Ez tökéletes!
Ezért tisztellek téged!
Ezt jól csináltad!
Ezt nem gondoltam! Dejó!
Ezt vártam Tőled!
Fantasztikus!
Fáradhatatlanul dolgozol!
Felnézek rád!
Felvidítottad a napomat!
Győztes vagy!
Hallatlan erős vagy!
Hiszek a tettrekészségedben!
Hiszek az erődben!
Hurrá!
Izgalmas ez a véleményed!
Jé, micsoda eredmény!
Jó a terved!
Jó munka!
Jól sikerült!
Kimagasló teljesítmény!
Kitűnő alkotás!
Kreatív tevékenység!
Lelkiismeretes vagy!
Magával ragadó, amit csinálsz!
Meglátod, sikerülni fog!
Micsoda képzelőerőd van!
Milyen találékony vagy!
Most eltaláltad!
Nagyon jól gondolod!
Nagyon okos!
Nagyszerű!
Nagyszerűen sikerült!
Nekem tetszik!
Nemes tett!
Nyerő vagy ebben!
Óriási elképzelés!
Örömöt szereztél nekem!
Ötletes!
Pompás!
Pontos vagy!
Remek, amit tettél!
Rendkívüli teljesítmény!
Ritka egyedi alkotás!
Semmi meg nem állíthat téged!
Szenzációs!
Szép munka volt!
Szép próbálkozás!
Szép, mutatós!
Szeretem a precízségedet!
Szeretetre méltó vagy!
Szívdobogtató az akaraterőd!
Szuper munka!
Szuper, amit tettél!
Támogatlak ebben!
Te csodálatos vagy!
Te egy gyöngyszem vagy!
Te egy igazi lovag vagy!
Te egy jó barát vagy!
Te egy kincs vagy!
Te élen jársz!
Te erre képes vagy!
Te fontos vagy nekem!
Te képes vagy erre!
Te megérdemelsz egy nagy ölelést!
Te nagyon okos, értelmes vagy!
Te őszintén kedves vagy!
Te páratlan vagy ebben!
Te vagy a csoda!
Te vagy a legjobb!
Te vagy a vidámság!
Tökéletes!
Tudtam, hogy megcsinálod!
Tudtam, hogy sikerül!
Tündéri vagy!
Tüneményes!
Tyű, de jó! Boldoggá tettél!
Ügyes!

10 megjegyzés:

Györgyi írta...

Te egy gyöngyszem vagy. Köszönöm ezt a bejegyzést!

Marietta írta...

Igen, "gyöngyszemek" a gondolatok!

Timi írta...

Mondtam már Neked, mennyire szeretem olvasgatni a blogodat :o)? ♥

MrsYarnart írta...

köszönöm, látom, van még mit tanulnom :)

kovtama írta...

Mi mindennap dicsérjük a kisfiúnkat és legalább tízszer mondjuk, hogy mennyire szeretjük. Örülök, hogy ezek szerint a kevesek közé tartozom.:)

Fróni írta...

Budai Evódia írta...

Ajandek vagy az irasoddal egyutt ma nekem!

Betti írta...

Ez nagyon tetszik!
Szerinted ez szabadon nyomtatható, oviba plakátformában bevihető?

Az öcsémet és engem nagy szeretetben és odafigyelésben neveltek a szüleim, mégsem volt része a mindennapoknak a szeretlek kimondása. Igaz, éreztük folyamatosan, minden mozdulatuk erről szólt.
Én nap, mint nap mondom a gyerekeimnek - és furcsa volt, hogy ezt mennyire gyorsan átveszik a szüleim is. Csakúgy, mint a dícséreteket.

Fróni írta...

Mutter: köszi! :)
Betti: sztem szabadon nyomtatható. Miért ne? Ha az aki írta tényleg azt szeretné,hogy mindenki gyakorolja ezt, akkor nem hiszem, hogy ezért bármiféle jogdíjat követelne.

Névtelen írta...

jordan shoes
air jordan
off white nike
paul george shoes
golden goose
air jordan 1
bapesta shoes
yeezy supply
off white
supreme outlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...