2012. május 7., hétfő

Köszönet Neki és Neki! :)

A tegnapi napra szántam ezt a bejegyzést, de sajnos egy ronda betegség ledöntött a lábamról.
Egész nap feküdtem,alig éltem. Ma megyek orvoshoz-lassan de biztosan javulok.
Azért azt hiszem még ma is aktuális, igaz? :)


Édesanyámnak és Kisfiamnak...mert jó gyermeknek és jó édesanyának lenni egyszerre! 


Isten éltessen minden Édesanyát!

Devecsery László: Édesanyámnak

Napraforgó fényre fordul,
én tehozzád szólhatok:
Édesanyám! Hozok néked
messzi-égről csillagot.

Ám, ha őket el nem érem,
a szemedet keresem,
belenézek és megértem:
mily nagy kincs vagy énnekem.

Fénylőbb, szebb a csillagoknál,
minden égi ragyogásnál,
az, amit én tőled kaptam:
e szépséges nagy titok,
HOGY A GYERMEKED VAGYOK!


 Beney Zsuzsa: Anya dúdolja

Azt kérdezed tőlem
hogyan vártalak?
Mint az éjszakára
fölvirrad a nap,
mint a délutánra
jön az alkonyat,
mint ha szellő jelzi
a förgeteget-
ezer pici jelből
tudtam jöttödet.

Mint tavaszi reggel
a nap sugarát,
fagyos téli este
jégcsap illatát,
mint az alma ízét,
tejet, kenyeret-
pedig nem is láttalak még,
úgy ismertelek.

Mint a fény az árnyat,
záport a virág,
mint patak a medrét,
madarat az ág,
mint sóhajos nyári éjjel
a fák az eget-
mindenkinél jobban téged
így szerettelek.







6 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

Megint jóóóóóóóóóóó volt hozzád betérni!
Jobbulást!

Timi írta...

♥♥♥
Gyógyulj meg minél hamarabb!!!

Monika írta...

Soha nem késő......
Te is beteg?????Én is beteg....:( Gyógyuljunk....

Betti írta...

Milyen igazad van! Az édesanyákat ünnepeljük, a gyermekeinktől kapunk virágot - holott a legnagyobb boldogságot ők adják az életünkben, részükre kéne a virág! De jó, hogy van gyermeknap is!
Gyors gyógyulást!

Ági írta...

Gyógyulj meg mihamarabb!

MrsYarnart írta...

gyógyulj meg hamar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...