2012. május 8., kedd

Az első...

magyar népi motívummal, keresztszemes hímzéssel készült művem elkészült.
 Régen hímeztem ugyan, de nem keresztszemest. Ez egy egészen új élmény volt Nekem, amelyet hálásan köszönök Mankának!

Készíteni fogok még kettőt: egy bordót és egy kékesszürkét, majd keretbe téve a falra fognak kerülni...hármasban! Csodásak lesznek együtt! :)

Kutatni fogok és ha sikerül valami hasonlóan szépet és különlegeset találnom, azonnal megosztom Veletek kedves hímzőtársaim!

Szép napot kívánok bízva abban, hogy az Én művem is megüti az Általatok bizony igen magasra tett mércét!



7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szép lett, várom a többit is :)

Tulipánt írta...

Nagyon tetszik!

Timi írta...

Gyönyörű lett!!!

Eszter/SubRosa írta...

Szerintem is nagyon szép. Remek ez a sötétzöld! És neked is van már levendulád? Az egyém most kezdett virágozni.

MrsYarnart írta...

jó ötlet, hogy hármas keretbe teszed, szépek lesznek együtt.

Fróni írta...

Köszi Lányok!!!
Eszter: Még nincs levendulám-Nálunk még ehhez hideg van. Ez tavalyi virágom.

Már alig várom, hogy elkezdhessem a következőt! :)

erdoseva55 írta...

Remek munka! Szép lett!
Én is várom már a levendulázós időket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...