2012. május 20., vasárnap

PIF ajándék


Megérkezett Erikától  a PIF ajándékom!

Háááát....egyszerűen olyan gyönyörű, hogy komoly aggodalomba estem, hogy tudok egyáltalán a nyomába érni majd a saját művemmel.
Elképesztően szépek!!!

KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!

Sajnos a fotók nem adhatják vissza, de a fent látható kis szív az apró, szemmel alig látható kis keresztöltésekkel csodás. Még nem is láttam ilyet!



De ez még nem elég!
Kaptam még egy szépséges szép borítású naplót, amin szintén különlegesen van hímezve a virág. Erika a borítót is maga varrta, gyönyörű lila színek kombinációja.




És még mindig nincs vége: levendula illatú kézzelkészített kecsketej szappan! Ahhhh...mennyei az illata!
Sokáig nem fogom tudni tartogatni...és abban is biztos vagyok, hogy Áronkám lesz az első, aki kipróbálja! :)
Ugye milyen helyes kis zsákocskában van? Fróni kedvencével: csipke dísszel!




És még mindig nincs vége!!!
Áronkám kapott egy hatalmas tábla csokoládét és egy mini autót! Annyira örült neki!
Nagyon köszönjük! 
A tábla csoki nem érte meg a másnapot...ezért fotó sem készülhetett róla-fíííínom mandulás csoki volt! :)

Drága Erika!

Gyönyörű szépségeket készítettél! Hálásan köszönöm! Egészen elképesztő, hogy milyen egyediek ezek a kézzel és főleg SZÍVVEL készített tárgyak!

Megígérem,hogy igyekezni fogok és legalább megpróbálok vmi hasonló szépet és igényeset készíteni az Én megajándékozottjaimnak!

Szép vasárnapot!

4 megjegyzés:

Timi írta...

Mennyi gyönyörű ajándék!!! Erika mindig is fantasztikus meglepetés szerzésben...:o)♥ (ezt saját tapasztalatból is tudom...:o)))

Monika írta...

Hűűűűű! DE: nagyon jó helyre mentek a szépségek!!!!!♥

Mági írta...

Veled örülök, olyan szépek:)
Én már régóta látogatlak rendszeresen ( igaz csak most lettem tag ) így itt is köszönöm, hogy rám találtál.

Erika írta...

Nagyon örülök,hogy tetszik:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...