2011. szeptember 23., péntek

Egy szimpla szoba


Nagyon drága a webshop, ahol ezeket a gyönyörűségeket árulják, de szeretem böngészni, mert azoknak is adnak ötletet, akiknek nem sok tehetségük van a lakberendezéshez és azoknak is, akik vmilyen szinten értik azt. Szemet gyönyörködtető képeket készítenek.
A most bemutatott nappaliban tulajdonképpen semmi extra nincs. Kanapé, szimpla szőnyeg, pár párna és egy asztal. Na bumm. 
Mégis az összkép Nekem békét, harmóniát sugároz. Mindenféle csicsa nélkül a természetes színekkel és anyagokkal fogott meg. Nincs is különösebb aktualitása, hacsak nem az ősz miatt a nagyon neutrális vonalvezetés; egyszerűen megtetszett és gondoltam Nektek is megmutatom!


Na persze a részletekben rejlik mindig a titok....






4 megjegyzés:

Thea írta...

Igen jól tetted, hogy megmutattad, nagyon barátságos, otthonos!
Nagyon tetszik!

A szőnyeg kivételével, ahogy van, elfogadnám! (Tetszik az is, de úgy háziasszonyként nézem, szerintem szörnyen macerás. Vagy?)

BoGyo írta...

Igazán otthonos! Az asztalkába pedig beleszerettem:)

Monika írta...

Ezt szeretem!: sportosan ,egyszerűen elegáns.
Most jutott eszembe,hogy le kellene cserélnem őszi textilekre a lakás díszítését.Olyan hirtelen itt termett az ősz, de nagyon jó lenne, ha sokáig maradna!

Fróni írta...

Thea: látod erre nem gondoltam. De biztos nem lehet túl bonyolult, mert az amerikai asszonyok sem szeretnek reggeltől estig pucerálni...biztos megvan a nyitja, hogy hogyan lehet egyszerűen takaírtani a szőnyeget.
BoGyo: Az asztalka egy csoda! Bármikor elfogadnám és szuperül passzolna Hozzánk! :)
Mammka:Én is járom a turkálókat, hogy hol kaphatnék olcsón pár új textilt. Bordót hajtok, az nekem nagyon bejön és passzol az őszhöz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...