2012. január 3., kedd

Country feeling világító reszelővel

Vidéki stílust szeretnél varázsolni egy kellemes vacsorához?
 De nincs egyetlen szép gyertyád sem otthon, viszont vannak félig leégett maradékok?
Akkor most jött el az ő idejük...

És hogy miképpen lesz világító test egy régi reszelőből?

Hozd össze őket egy randira az asztalon...

...valahogy így:


Ki ne dobjátok a régi rozsdás reszelőket!!! Én sajnos megtettem a tavalyi tavaszi nagytakarításnál...pedig most milyen jól jönne...

Ha fenyőágat teszel mellé, akkor téli asztali dísz is simán lehet belőle. Ezt aztán tényleg lehet az évszaknak megfelelően alakítani.

:)

4 megjegyzés:

Timi írta...

Milyen jó ötlet! Főleg a mostani borús reggeleken...:o)

Zsuzsa írta...

Nagyon szép! Én a régi reszelőmet mosószappan reszeléséhez fogtam be...:-(

Merika írta...

Én is kidobtam, de sajnálom! Szuper ötlet!

MrsYarnart írta...

de jóóó! képzelem, milyen hangulatos, ahogyan a sötét szoba falát megvilágítja a sok-sok kis résen keresztül a gyertya vagy mécses lángja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...