2012. január 6., péntek

Provance akvarellben


Virtuális tárlat megtekintésére invitállak Benneteket! Gyertek és tartsatok Velem egy csodálatos utazáson...

Minden vágyam, hogy (többek között) eljussak egyszer Provance-ba. Most fantasztikus akvarelleken keresztül teszek utazást erre a csodás vidékre...

Az akvarell (a francia aquarelle szóból) vagy vízfestés, vízben oldható festékkel nagyszemcsés, ún. akvarellpapírra való festés. A festéket nagyon hígan kell az általában előre benedvesített papírra kenni, amelyen vagy a kontúrokat töröljük ki vele vagy szabadon festünk. 
Ennek a festészeti technikának az értéke a finom, világos, áttetsző színekben van, ami a képnek, különösen a tájképnek nagy frissességet kölcsönöz.






















A képek mind más művészektől valók, a  google-ról   lettek kölcsönözve!

Volt már valamelyikőtök Provance-ban? 

4 megjegyzés:

Merika írta...

Sajnos itt nem jártam, de Olaszországban többször. Nagyon szép képeket találtál, pedig a legnehezebb festési technika ez!Nem úgy látszik, de így van, én próbáltam! Ezek persze profi munkák!
Kívánom hogy mielőbb eljuss Provanszba, és is mennék, ha tehetném!

Emma írta...

Még nem voltam, de nagyon szeretnék elmenni oda :) Az unokatesómmal még gyerekek voltunk, mikor arról álmodoztunk, hogy lesz ott egy közös házunk levendulaültetvénnyel :D

éva írta...

Szeretnék így festeni ennyire vidáman:)már láttam öket de vissza vissza térek a googléba nézegetni. Köszi,hogy ide raktad

erdoseva55 írta...

Gyönyörűek a képek! És én is nagyon szeretném látni ezt a csodás vidéket! Egyszer talán sikerül!:)
Kívánom, hogy teljesüljön a kívánságod!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...