2012. január 18., szerda

Farmer újrahasznosítás

Illatzsákocska egy kis romantikus csipkével. A durva farmer egyszerűen tökéletes a finom csipkével kombinálva...




Biztos Nektek is van otthon olyan farmernaci, ami olyan helyen kopott el, hogy ott sajnos nem lehet foltozni...az ember lánya viszont sajnálja kidobni, mert a szára és a derékrésze hibátlan.

Na erre hoztam pár ötletet...apróságok és nem nélkülözhetetlenek, de jópofák és ilyen szép havas téli estéken simán megvarrhatók. Sőt még ajándéknak sem utolsók.

Szép napot!


Könyvborító a kedvenc regényedhez, amit már ezen a télen is kétszer elolvastál, de nem bírod letenni és újból nekikezdesz...na az ilyen könyvre farmert kell húzni!

Ékszertartó, amit össze lehet tekerni és elrejteni a női táskában. Nem csak tinédzsereknek!

Edényfogó...elnyűhetetlen és egy jó kis béléssel sokáig bírni fogja a forróságot!

4 megjegyzés:

Monika írta...

Fróni! Már megint lenyügöztél!!!!!!Régóta tervem,hogy varrjak farmerból, szorgosan rakosgatom is a lukas nadrágokat, régi szoknyákat, de most lökést adtál!!!!!Remélem kitart a lendületem estig!
Ha nem,akkor újra átnézem ezt a bejegyzésedet!!!!!
Köszönöm!!!!!!!!!!!
Az edényfogóim mindig elkopnak,igaz,ez a dolguk.....Még sosem jutott eszembe,hogy farmerból varrjam meg őket....

Timi írta...

Farmerból én készítettem már edényalátétet és valóban nagyon tartósak!!!
A csipke-farmer összeállítás fantasztikus ötlet! :o)
Ezen a héten én is farmerokat varrok...illetve farmer anyagokból táskát...:o)

Verus írta...

Kedves Fróni! Most bukkantam rá az oldaladra, Mammka jóvoltából, nagyon nagyon tetszik!

Fróni írta...

Köszi Lányok!!!

Mammka! :)

Timi!Ugye felteszed a blogra őket?!

Isten hozott Verus! Benéztem Hozzád..és híztam 30 dkg-t pusztán a látványtól!!! :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...