2012. január 10., kedd

Holle Anyó beindult! :)


Holle Anyó hosszas lustálkodás után úgy döntött, hogy végre rendet tesz a hálójában..ma éjjel fogta és kirázta a dunyháját. :)

www.google.com   

Éjjel 3 óra után felébredtem, mivel bizonyos alapvető emberi szükségletek felébresztettek. Kiugrottam - volna- az ágyból, de a bal térdem nem így gondolta: azt mondta, állj meg kislány, hova ez a nagy sietség??? Még szerencse, hogy a záróizmaim viszont tökéletesen működnek! Húúú...

Szóval nagy nehezen kicsoszogtam lakásunk legkisebb helységébe és visszafelé menet, kitekintvén a teraszajtón, észleltem, hogy bizony Holle Anyónk nekiugrott rendesen a rendrakásnak!
Húú..hát ez szuper, de hol a csizmám?!

Miközben ezen rágódtam visszafelémászva és helyezkedve valami olyan pozícióba az ágyba, hogy a térdem ne érjen hozzá sehol semmihez, Áronkám is felébredt hasonló okokból és mivel még mindig gondos anyai (nem véletlenül írtam anyait és nem szülői-ugyanis ez a megfigyelő pozíció az Én reszortom- szegényapahadaludjon- grrr) felügyelet mellett történik (hátha betámadnak a vérszomjas kaszáspókok a sarokból) így megint kimásztam az ágyból...kivonsz a WC-ig...majd visszafelé hóesés nézés a teraszajtón. Éjjel 3 óra 18 perckor! 

Áronkám persze indiánüvöltéssel rohant az Apjához, aki a külvilágból ezidáig semmit nem észlelt, mivel 1000 méter mélyen volt éppen és max. ágyúdörgés késztette volna arra, hogy a másik oldalára forduljon. Na a gyermek egy jól irányzott ugrással rögtön a fájdalomérző idegeket célozta meg a gyomrán, így kénytelen volt felébredni és hasonló lelkesedéssel az ablaknál teremni, hogy együtt örüljön a család. Mert hát úgy szép ha együtt örülünk igaz? Hajnalok hajnalán meg pláne!!!

Ráadásul bónuszként Áronka megállapította, hogy biztosan mi vettük észre először, hogy esik a hó, mert egyébként minden rendes, normális ember (akik nem mi vagyunk) ilyenkor még alszik! :))

Úgyhogy jelentem kisfalunkban elsőként örülhettünk Holle Anyó ama törekvésének, hogy végre kiszellőzteti a már valószínüleg igencsak befülledt dunyháit! 

Most persze ezerrel süt a nap, Áronkám pedig valószínüleg dugájába dőlve, aggódó tekintettel fürkész kifelé az iskola ablakain, mert jogosan azt feltételezi, hogy délutánra egy szilvásgombócnyi havat sem tud majd összekaparni, nemhogy egy egész hóembernyit! :(

Na bízzunk benne, hogy Holle Anyó egy igazi Miss Pedantéria és nem lesz megelégedve a hálószoba frissességével, ezért ma éjjel újabb tisztaságmánia tör rá és nekiugrik a dunyháinak!!!

Szép napot!

6 megjegyzés:

Leki-Rita írta...

:) Én is nagyon örültem ma reggel... mostanra már nyoma sincs a hónak :( pedig szívesen mondanám Szabó Lőrinc versét. Esik a hó...

Zsuzsa írta...

Reggel Bp-en havas eső volt. Azóta semmi :-( Ha lesz hóemberetek, vígasztalásként tegyél közzé róla egy fotót :-D

Monika írta...

Én is nagyon örültem a fehérségnek, de aztán már eső kezdett esni.A hó visszacsalogatta a hetek óta üres etetőimre a cinkéket.
Tüneményesen írtad le!!!!!!!!Nagyon jó volt olvasni!

Nagymamis írta...

Bennünket Holle Anyó elkerült......nagyon szépen kérlek ha újból rátör a tisztaságmánia.......súgd a fülébe, hogy mifelénk is befülledtek a dunyhák!
Szép napot Nektek is!

Timi írta...

Reggel itt is esett, így hamar elolvadt az a kis hó is, ami éjjel hullott...:o(
DE utána szépen sütött a nap :o)!
És a következő napokra is enyhe időt mond...így marad a kerékpár a szánkó helyett....

MrsYarnart írta...

nem csoda, hogy ennyire lelkesedünk mindannyian a hó miatt, túl enyhe telünk volt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...