2012. január 16., hétfő

Nyári tervek


Tudom..még a tavasz is messze jár.

Az Én buksimban mégis nyári tervek szövődnek. Na nem nyaralás..az nem lesz. Viszont tegnap ismét áttúrtam a maradék anyagos táskát és elgondolkodtam, hogy mit lehetne a sok rongyból összehozni.

Mivel véletlenek nincsenek, így bizonyára az sem véletlen, hogy az egyik kedves ismerősöm egy kép összeállítást küldött, amit nézegetve több inspiráló fotó is arra késztetett, hogy elmentsem őket és elkezdjem tervezni a teraszunk nyári arculatát.

A teraszunk ugyanis tök kopasz-mármint textilek tekintetében. Sajnos csak műanyag asztalra és székekre futtja, ezért ezeket kell vhogy ügyesen eltakarnom. Vmi ilyesmi színvilágot képzeltem el tegnap a turi közben.

Vidám, színes, mintákkal telit. Vannak régi cserepeim is, amikbe gyertyát fogok önteni.

Egy szó mint száz: nem engedem, hogy a zord tél kedvemet szegje: belecsapok a varrásba és vmi nagyonnagyonnagyon színeset fogok varrni a teraszra, sok párnával, sok szívecskével! Hogy a család mit fog szólni nem tudom, de "telepakolom" a teraszt!

Szép hétfőt!








4 megjegyzés:

otthonzalában írta...

Kedves Fróni! Tudom, hogy nem vagy FB fun, de ha tudsz azért nézz rá a Face Book oldalamra, úgy is lehet, hogy nem vagy tag ott. :) Mert a hétvégén pont ezzel a témával foglalkoztam képekben. Szerintem találsz inspiráló dolgokat. Tudod, véletlenek nincsenek. :D :D
Várom a képeket a nyári teraszról, meg a nyarat is várom. :) Szép hetet! Puszi: Lili

Zsuzsa írta...

Ó, egy szép nagy teraszra annyira vágyom, olyanra ami fedett, elfér rajta egy hintaágy...(és lehetőleg a tengerre nézzen:-P). A színekre is vágyom, nekem is kellene több szín a lakásba! Hétvégén pink fonalat vettem. Valahol el kell kezdeni :-)

Timi írta...

Köszi a képeket és ötleteket! Rengeteg anyagom van és pont ma kezdtem el én is azon gondolkozni, hogy fel kellene őket használnom...:o)

Monika írta...

Fróni!Ez aranyos!!!!itt a zord hideg, Nálad meg már nyár van.:)Nem is tavasz,hanem egyből nyár.:)
Olyan.de olyan jó volt ezt a sok vidám színt nézegetni!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...