2012. január 9., hétfő

Konzekvencia

A szombat esti bál nagyon jól sikerült: hajnali fél négykor mentünk haza! Viszont le kell vonnom a megfelelő konzekvenciákat a báli toalettemmel kapcsolatban.
A bal térdem ugyanis tropára ment, mivel a lányos, csini cipőket csupán reprezentatív megjelenésre találták ki és nem hajnalig tartó tincitáncira. :(( 
Most kb. úgy megyek, mint a 87 éves nagyanyám; lehet összehozok egy randit a reumatológusával?

Okultam belőle: legközelebb viszek magammal játszós ruhát és cipőt! :)

Kb. így nyomtuk egész éjjel:


És most nem adok közzé képet arról, hogy hogy ülök a széken...de legalább ülök és nem kell futkároznom egész nap...akkor kész lennék.

Szép napot!


Ui.: Nem ezekre táncoltunk, de gondoltam egy kis jókedvmix nem árt illlllyen szép esős hétfő reggelen!






5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

:-D

Monika írta...

pedig te jóval fiatalabb vagy nálam, de egy rossz cipő bizony tönkretesz.Ősszel én egy csodás esküvőn való néptáncolás után robbantam le: úgy bedurrant a térdem,hogy huhhh!:)

Györgyi írta...

Isteniek a zenék. Hasonló az ízlésünk. A reggelig levő táncot kifejezetten irigylem.
Hajrá Fróni!
Így kell ezt csinálni! Az a kis utókezelés pedig igazán belefér. :)))

erdoseva55 írta...

Én az osztálytali után babusgattam kb: 1 hétig a lábaimat!:)
Örülök, hogy jól telt a hétvégéd! :)
/ Persze a lábfájást leszámítva!/

Fróni írta...

Köszi Lányok! :)
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a férjem nem Fraid-re anyakönyvezték, ezért (is)csak megfelelő mennyiségű alkoholos ital után volt hajlandó a táncparkettre lépni...valamint, az Én derékbőségem egy lehhelletnyit szélesebb, mint Gingeré (egy kedves rajongóm többször említette a bál alatt, hogy mennyire imádja a duci nőket!!!) :O
Szóval legközelebb sem fogtok látni Bennünket a Savaria Kupán Szombathelyen! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...