2011. december 20., kedd

Mézeskalács kipipálva! :)


Betegség ide vagy oda...Áronkám alkotó kedve nem csökkent. Ahogy egy picit jobban volt, azonnal eszébe jutott, hogy akár ki is díszíthetnénk a mézeskalácsokat! :)

Hát nekigyürkőztünk...ne várjatok profi, tökéletes mintákkal, szép vékony csíkokkal díszített mézeskalácsokat. Ezek amolyan rusztikus stílusú mézeskalácsok, amiket nem mintának töltöttem fel, nem. Én sem vagyok ebbe gyakorlott, Áronkám meg pláne! :)

De annyira jól szórakoztunk!!! Felét közben lenyalogattuk, mert vhogy nem tetszett (a hasfájást megúsztuk) vagy éppen közben jött az isteni szikra, hogy milyen minta kerüljön rá...előkerült némi ehető aranyrögöcske is....zacskócsere...túl kicsi a luk, aztán meg túl nagy....megint zacskócsere...ááááááá....ez túl görbe, ez túl nagy, ez túl kicsi....komolyan mondom, aki még nem csinálta gyerekkel próbálja ki!  Igazi buli! :D

Hát íme!
Vannak amik még nem kapták meg a selyemszalagot és csak úgy lukasan heverésznek a dobozban, de majd elfoglalhatják méltó helyüket a karácsonyfán. Vannak amiket Én alkottam és vannak amiket Áronkám művészkedett össze...nem látszik a különbség! :))

A 24-es felirat az Ő ötlete volt! Nekem nagyon tetszik...

Szép napot!

Most varrni fogunk...ha jól sikerülnek jönnek a "kirakatba"! :)







3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Gyönyörűek és igaziak: tele szeretettel, örömmel! Nekem sokkal nagyon tetszenek az ilyen mézesek, gyönyörű lesz a fátok tőle! A 24-es pedig telitalálat!

Timi írta...

Nagyon ügyesek vagytok :o)!

Györgyi írta...

Örömmel nézegetem, hogy mások milyen ügyesek. :)))
Gratula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...