2011. december 8., csütörtök

Vidám karácsony


 

Tudom, hogy sokan nem szeretik az amerikai karácsonyi zenét-túl hangos, túl komolytalan sokaknak. Mi itt Magyarországon mások vagyunk, máshogyan ünneplünk, csendesebben, szerényebben, áhitatosabban.

Mégis, főleg amióta megszületett a kisfiunk, sokszor szólnak Nálunk ezek a vidámabb dallamok. Magyar karácsonyi, gyerekeknek szóló énekek között is vannak nagyon édesek, vidámak, de most engedjétek meg, hogy ma amerikaiasan hangolódjak! Persze egy kicsit hamiskás így, mivel egy olasz művész énekel amerikai gyerekekkel és a Muppet Show sztárjaival, akiket szintén nagyon szeretek. :)

Nagy kedvencem Andrea Bocelli és nagyon szeretem a karácsonyi albumát, mert megtalálható rajta a klasszikus áhitatos zene és a vidám, nyüzsgő, jókedvre derítő dallamok is. A színvonalról ugye említést sem kell tennem...

Hangolódjunk hát egy kicsit karácsonyra, legyünk már egy kicsit vidámabbak (bagoly, mondja verébnek effektus!) 

:)

Hallgassátok szeretettel! ♥


4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Svédországban a Torchbarers Bibliaiskolában amerikaiak között töltöttem 2 nyarat, nagyon megszerettem őket, rajongok értük, azért ahogy ünnepelnek (nagyon megadják a módját)....Az olaszok pedig a szívem csücskei, így Andrea Bocelli is nagy kedvencem! Köszi a zenéket, mert ebben a tavaszias időben valóban nagyon kell minden ami a Karácsonyra hangol!

Nagymamis írta...

Nagyon szeretem Andrea Bocelli dalait....olyan szívhez szólóak. Köszönöm!

Timi írta...

Én is nagyon szeretem...:o)
Köszönöm!

Györgyi írta...

Szeretem a magyar karácsonyok hangulatát.
Régebben énekeltem kórusban így a gregoriánok világa áll közelebb a karácsonyi hangulatomhoz. A magyar mennyből az angyal melankolikus hangzása melegséget ébreszt bennem. Az amerikaiak jó kedve magával ragad, de olykor kicsit hamisnak érzem.Andrea Bocelli hangját szívemből szeretem. A karácsonyi albuma pedig gyönyörű.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...