2011. december 22., csütörtök

Karácsonyfa díszek...vidéki stílusban


Lassan elkészülök a varrással is...megmutatom miket készítettem. Nem tökéletesek, sőt! :D
De mégiscsak az Én kezem munkája. Java részük ajándékba lesz családtagoknak, egy részük pedig marad a mi karácsonyfánkra, ajtóra...

Sok helyről kaptam ötletet, inspirációt. Volt amit megpróbáltam lemásolni, de azért próbáltam mindegyikbe bele vinni a saját fantáziámat is.
Most éppen angyalkákat csinálok, ha kész lesznek megmutatom őket is! :)

Szép napot és kitartást annak, aki még dolgozik!














5 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Mindegyik nagyon teszik, a horgolt, a gyöngyös, a csíkos, a szivecskék...gyönyörű lesz a karácsonyfátok! Annyira tetszik nekem ez az anyag, és nem tudom hol lehet venni.

BoGyo írta...

Nagyon szépek! Tök ügyes vagy!!

otthonzalában írta...

Fróni! Szuper ügyes vagy! A sütik, a díszek, minden fantasztikus. :) Látod, hogy minden meglesz. Pedig izgultál. :)

Györgyi írta...

Elolvadtam a gyönyörűségtől. Mindegyik szép. de a gyöngyös natúr szívek nagyon tetszenek. Boldog lehetsz, hogy ilyen tehetséggel áldott meg az isten. Csuda jó volt gyönyörködni nálad!
Áldott békés Ünnepeket Kívánok!
Sok szeretettek ölellek.
Köszönöm, hogy rám találtál!

Nagymamis írta...

Szerintem is gyönyörűek! A két kezed munkája......örömmel és szeretettel készítve!
Boldog ünnepeket.....örömet....szeretetet....békességet....boldogságot kívánok Neked és Szeretteidnek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...